Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ocrab schreef:KNHS bericht mij net:
In alle tenten zijn diverse stroompunten aanwezig. Wij hebben een super luxe toiletwagen en een douchunit met 6 douches.
Wij hebben waterbakken en voerbakken geregeld. U dient tijdens de instructieweken zelf het water bij te vullen.
En op mijn vraag over korting, gezien het hoge kampeergehalte antwoordt de KNHS:
"Zoals je weet werken we aan een totale modernisering van ons centrum. Daarbij horen nieuwe stallen, hallen, stapmolens en paddocks. In de tussentijd houden we de winkel open en gaan we er weer een paar mooie instructieweken van maken.
Aangezien we juist geïnvesteerd hebben in hele goede tijdelijke accommodatie gaan we geen korting geven. "
Zijn er misschien nog juristen onder ons/in onze omgeving, die gezien de huidige stand van zaken op het KNHS terrein - de toch gebrekkige huisvesting niet alleen voor mens maar ook voor onze paarden - ten opzichte van de in December vastgestelde deelnamekosten (toen het ook alleen nog om tenten voor de deelnemers ging), nog mogelijkheden zien om hier een vuist(je) tegen te maken?
Zo te zien heeft een gezamelijke brief namelijk geen zin. Daar zal kennelijk duidelijk meer voor moeten gebeuren...!
En, gezien het antwoord, vraag ik me ook af of er volgend jaar nog wel iemand naar de Instructieweken zal gaan, omdat ik tussen de regels door een forse prijsverhoging lees - maar hopelijk heb ik het mis.
. De examens heb ik allemaal afgerond en heb ik een goed gevoel over!!