Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MiniLoe schreef:Of je maakt er een echt uitstapje van en blijft slapen?
Susyb schreef:MiniLoe schreef:Of je maakt er een echt uitstapje van en blijft slapen?
Ik neem aan dat dat voor mij bedoeld was..
Ja alleen het gaat niet want hier is het dekseizoen en we verwachten aardig wat veulentjes... Dus helaas.. en ik heb gehoort dat het buiten equitana niks is (ik ga echt heen voor de spullen kopen)
Baal als een stekker..
Susyb schreef:Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wat jullie nou ongeveer uit geven/denken te geven op z'n dag.. Ik heb een jaar gespaard maar ik zou helemaal uit mijn plaat gaan denk ik op z'n beurs haha
MiniLoe schreef:Jah hihi was voor jou sorry, jammer dat het niet kan, volgende x weer een kans
Susyb schreef:M_hartje_M schreef:mijn pinpas moet thuis blijven anders word mn moeder echt heel erg boosherkenbaar
M_hartje_M schreef:Eigenlijk mag ze niet boos worden aangezien ik zelf voor dat geld werk![]()
Maar dan krijg je wel zo'n scene van:
'Potverdorie maureen ! wat is dat nou weer? WEER EEN DEKJE ?! je hebt er al 20 ! foi foi foi ! en blablabla'
Susyb schreef:M_hartje_M schreef:Eigenlijk mag ze niet boos worden aangezien ik zelf voor dat geld werk![]()
Maar dan krijg je wel zo'n scene van:
'Potverdorie maureen ! wat is dat nou weer? WEER EEN DEKJE ?! je hebt er al 20 ! foi foi foi ! en blablabla'
Hahah ja.. Noujah ik mag van mezelf geen dekjes meer kopen maar wil er eigenlijk nog maar 1tje
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 7514_n.jpg
En dan in het (donker)blauw of zwart met witte letters..
Heb deze ook laten boduren op een beurs en had eigenlijk gehoopt om dit op equitana ook te kunnen laten doen
M_hartje_M schreef:Wel mooi![]()
ik heb echt al teveel dekjes, ik wil meer met praktische dingen thuiskomen. Het liefst zo veel mogelijk prullenpotjes en pannetjes enz. Eczeemspullen !