Beachvolleybalsters Sophie van Gestel en Madeleine Meppelink stranden in de achtste finales. In Londen is het duo niet opgewassen tegen de regerend wereldkampioenen Silva en Franca uit Brazilie: 21-10, 21-17.
Postma 2e in de laatste race voor de finale. Mag strijden voor brons in de medalrace zondag. Gevecht om goud met Ainslie en DEN spannend
Westerhof/Berkhout staan 4e in klassement na een 9e plaats in race 2. Nog een lange weg te gaan, het begin is er
De atletes Dafne Schippers en Nadine Broersen zetten hun olympische zevenkamp voort met goede prestaties bij het hoogspringen. Schippers verbetert haar persoonlijk record tot 1,80 meter, terwijl Broersen zelfs over 1,86 meter wipt. De 22-jarige atlete uit Dongen rukt op naar de tiende plaats in de tussenstand, Schippers staat zestiende.
Het is echt leuk om naar te kijken ja! Nu tennis *grijptzosnelekannaardeafstandsbedienningomtezappen* bah, mijn vader tennist en kijkt heel veel tennis. Zelf heb ik 2 jaar getennist het komt me neus uit!!!
Teigetje008
Geplaatst: 03-08-12 17:08
jammer van Rick, maar wel super super super knap!
nu tennis voor, moet zeggen dat ik dat geen leuke sport vind, sorry...(ben slechtziend, zie balletje nooit, dus kan het nooit volgen...en ja, ik heb mn bril op ) en dr spelen ook nooit knappe kerels mee (iig niet mijn smaak), dus blijft alsnog saai voor mij...
edit: oh, ben niet de enige dus
Manon_vdv
Geplaatst: 03-08-12 17:10
Haha ja, het staat altijd op voor men vader maar die werkt van s ochtends vroeg tot s avondspits zes uur ongeveer dus nu het niet hoeftgelijk weg XD! Kijk nu iets met fietsen ofzoiets, saaaaaai NL doet wel mee maar die doet het niet goed! Oh hij staat eerste!!! Edit; Niet meer