Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nynke_Mandy schreef:Is er misschien een bokker hier waar ik zaterdag mee over het terrein etc. kan lopen? Anders moet ik samen met mijn zusje en vader, en die willen hele andere dingen zien dan mij..
Jackytje schreef:Nynke_Mandy schreef:Is er misschien een bokker hier waar ik zaterdag mee over het terrein etc. kan lopen? Anders moet ik samen met mijn zusje en vader, en die willen hele andere dingen zien dan mij..
Ik zou wel willen, probleem is dat jij waarschijnlijk niet wil rond lopen met 2 knettergekke Belgen die haast niet verstaanbaar zijn?En ik loop ook met mijn ouders rond, maar die hebben zelfde interesses als mij en ik heb al een programma opgesteld
Jackytje schreef:Nayomie schreef:Belgisch is niet zo moeilijk hoor
Correctie; VlaamsBwa, er was hier eens een meisje uit Leiden op bezoek en die verstond ons soms echt niet
Maarja, ik en mijn vriendin kwetteren ook over van alles en nog wat en nogal onduidelijk ook. (Niet goed articuleren, nogal mompelen zeg maar)
Jackytje schreef:Nayomie schreef:9 van de 10 keer spreek ik Vlaams thius ipv Nederland
Hoezo dat?![]()
Trouwens wb. Horse Event, zijn er veel winkeltjes? Ben er nog nooit geweest.. Iemand zei dat het wel te vergelijken was met Flanders Horse Expo.. Kan iemand met dit min of meer beschrijven??