Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Paarden gaan niet naar de markt omdat het 'marktpaarden' zijn en hun eigenaar ze niet kwijt raakt, maar omdat ze te koop zijn en er op dat moment markt is en er op de markt nou eenmaal veel potentiële kopers rondlopen. Het idee dat er op de markt alleen maar wrakhout staat is echt achterhaald. 
..
appiesjappie schreef:heeft iemand ook van 3 merrie veulens gekocht of alle 3. Ze stonden alle 3 bij elkaar een zwarte iets kleinere beetje schrikkerig veulen, en daarnast een vos kleurig veulen was heel rustig en daarnaast een schimmel. Ze was ook heel rustig. Die man bleef maar drammen dat ik ze alle 3 moest kopen terwijl ik alleen de vos kleurige wilde kopen maar hij bleef maar drammen de vader wasbakboord geloof ik. Ik vond het een super mooie merrie maar hij bleef maar drammen
cocochanel schreef:Vond wel dat ze erg hoge prijzen vroegen soms..
Merrie veulen zonder papier 1000,- euro..
natuurlijk kun je er nog een stuk afdingen maar de begin prijzen vond ik al bizar duur..
echt hoog beginnen
dus ding is daar gebleven
? de volgende dag
)

passoasam schreef:Leuk filmpje over vroeger!
Waar ik bijna niemand over hoor is de twee fjorden die we gezien hebben. Die waren niet bepaald mager te noemen. Ik denk dat ik nog nooit zulke dikke paarden gezien heb. Dat is zeker nog veel zorgelijker dan een paard dat iets aan de schrale kant is. Er zat helemaal geen normaal model meer in die dieren. De hoofden leken klein bij de rest van het lijf. Ben vergeten er een foto van te maken.