Helaas gaat me nu niet meer lukken om achter de plaatsing te komen. Het is een idiote tijd om naar bed te gaan op een doordeweekse dag. Maar het was het waard om zo allemaal te volgen. Weltrusten.
zo, nu ben ik echt weg. Teammedailles zijn (onofficieel) emiraten, frankrijk en duitsland.
gomir
Geplaatst: 27-09-10 05:49
Ik heb het zo druk gehad vannacht dat ik alsnog niets van de endurance meegekregen heb Had het online een beetje willen volgen, maar dat is dus mislukt.
ongelooflijk, net t nieuws gehoord? NL zou vandaag pas starten, voor t eerst... En onze Western en Endurance ruiters dan... rijden die niet voor NL... slechte zaak hoor!
mister_m
Geplaatst: 27-09-10 07:59
iemand een link naar de startlijsten dressuur? Ik vind deze momenteel nergens op de sit van het weg
Goed gedaan van Carmen! Ook heel veel respect voor Maria Alvarez, nog geen 2 maanden geleden bevallen en dan zo rijden.
crabbybitch
Geplaatst: 27-09-10 09:43
Ezumii schreef:
Jammer dat ik geen tijd heb te kijken deze week, anders was zo'n FEI tv abo wel erg leuk geweest. Ga het nu maar doen met eurosport .
Omdat ik weinig tijd heb heb ik juist wel een abbo genomen.Kan ik op mijn eigen tijd lekker terug kijken
Flabbergast
Geplaatst: 27-09-10 09:47
Is het een beetje beeld dan? Vind het wel erg leuk om te zien namelijk . Maar als het er voor die 25 euro ook nog eens niet uitziet kijk ik wel op Eurosport