Dan droom ik dat ik alles ben vergeten of dat ik veeeeelste laat ben en dat ik niet meer mee mag doen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dan droom ik dat ik alles ben vergeten of dat ik veeeeelste laat ben en dat ik niet meer mee mag doen

In de 1e proef was ik 5e geworden, en in de 2e proef 2e, en bij elkaar opgeteld was ik ook 2e geworden, en er mochten er 4 door naar de regiokampioenschappen! Ik had het zelf echt niet verwacht haha, ging niet zo heel goed doordat ik al een tijdje niet had gereden door de sneeuw, maar was erg blij met mijn punten!
Midy schreef:Ik had vanochtend mijn kring selectie van kring midden uit Noord-Holland. Ik had 184 en 201 punten! En mag naar de regiokampioenschappen!In de 1e proef was ik 5e geworden, en in de 2e proef 2e, en bij elkaar opgeteld was ik ook 2e geworden, en er mochten er 4 door naar de regiokampioenschappen! Ik had het zelf echt niet verwacht haha, ging niet zo heel goed doordat ik al een tijdje niet had gereden door de sneeuw, maar was erg blij met mijn punten!
Nu 13 februari weer!