Ik was gister, het springen was niet zo heel leuk omdat het jacht was. Daarna was het wel heel gezellig, alleen was de band ZWAAR slecht zeg pfffff...!
ja oke, terechte 1e plek voor isabell, adelinde had nog net iets teveel kleine foutjes hier en daar, maar gaat zeker spannend worden in de toekomst denk ik
VonDutch
Geplaatst door de TopicStarter: 21-03-09 18:06
Ik was gister, het springen was niet zo heel leuk omdat het jacht was. Daarna was het wel heel gezellig, alleen was de band ZWAAR slecht zeg pfffff...! [/quote]
Ik ben weer thuis! 'T was een leuke dag met veel sterke deelnemers gezien! Wederom een mindere dag van Sunrise, maar het ging beter dan donderdag! Painted Black schrok, nog voor binnekomst, van een ANKY® reclamebord. Nieuwe kür van Adelinde vond ik erg leuk! Isabel was goed!! Alleen wel weer enige spanning in de pa-pi. Hans Peter vond ik ook goed, maar werd 6e (dacht ik)
Voor iedereen die nog gaat veel plezier bij het springen!
Ook ik heb een hele fantastische dag gehad in de Brabanthallen. Een ijzersterke kur van Isabell Werth die zich terecht winnaar mag noemen! Daarnaast vond ik verschillende combinaties erg goed om te zien, oa. Hans Peter met Nadine. Salinero was niet in wedstrijdvorm wat te verwachten is na zo tijd geen wedstrijden rijden.
Ik was wel blij dat Anky nu eindelijk eens met Salinero bij de prijsuitreiking verscheen. ('s morgens deed ze dat dus niet met Painted Black) Vind het een beetje 'dom gezicht' om met een ander paard je prijs in ontvangst te nemen..