Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
messica schreef:Roxxiejj schreef:Ah he, laat me het ff zingen mensen...![]()
SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI!!!![]()
![]()
Ik vind dit toch zulke kinderachtige reactie's he!!! Pfff wat een niveau. Het hele Duitse kamp feliciteert Ankie, zou het omgekeerd ook gebeuren??
En hoeze alles ist vorbei, het is al sneu genoeg dat het paard ontploft van de spanning! Gun een ander toch ook wat en maak niet van die sneue racistische opmerkingen. Zodra het Duitsland betreft worden ze weer onderuit gehaald!!
Lenn schreef:Wat deed Sjef nog bij de ring dan?????
Mayflower_ schreef:Op naar de OS 2012.Hup Anky doet gewoon nog een keer mee.
Kitty84 schreef:misschien vond sjef het ook allemaal wel een beetje spannendhahaha
messica schreef:Roxxiejj schreef:Ah he, laat me het ff zingen mensen...![]()
SCHADE DEUTSCHLAND, ALLES IST VORBEI!!!![]()
![]()
Ik vind dit toch zulke kinderachtige reactie's he!!! Pfff wat een niveau. Het hele Duitse kamp feliciteert Ankie, zou het omgekeerd ook gebeuren??
En hoeze alles ist vorbei, het is al sneu genoeg dat het paard ontploft van de spanning! Gun een ander toch ook wat en maak niet van die sneue racistische opmerkingen. Zodra het Duitsland betreft worden ze weer onderuit gehaald!!
Yinari schreef:Lenn schreef:Wat deed Sjef nog bij de ring dan?????
Zijn alleen-voor-Satchmo-zichtbare bakmonsters gauw ophalen en in een kooitje doen. Daarna was hij wel snel weer terug
LIQUITA schreef:miep1979 schreef:Dat dacht ik ook te zienVergeet ze nou te groeten
Zijn alleen-voor-Satchmo-zichtbare bakmonsters gauw ophalen en in een kooitje doen. Daarna was hij wel snel weer terug