Vandaag aan gekomen op in Utrecht had ik me voor genomen om toch het een en ander te weten te komen...koste wat het kost. Nou was er behoorlijk druk 2 spoedpaardjes dus iedereen had het druk.
ik ging toch eerst naar de box van Prince, daar aangekomen was ie leeg..stond ie met dit weer in de weide..bah gelukkig heeft ie een goede deken (waterdicht) op.
Op het bordje van Prince stond slobber muesli en iets van subli sen niet op oftewel mijn pony had weer eens niet zijn bord leeg gegeten en ik keek in zijn voerbak...zat behoorlijk veel in Dus ik hoefde niet meer te spreken want ik wist genoeg.
Bij de weide was Prince druk aan het grazen (niet lopen) en wilde dus ook niet ff neuzen ik had nog wat reform-muesli in mijn zak en dat at ie gretig op. Ik heb hem toen op stal gezet en hij was wat onrustig.
Maar uiteindelijk dook ie zijn voerbak in en begon te eten...at heel langzaam en met lange tanden maar bijna zijn hele voerbak leeg
Maar ik iek wil mijn HOOOOOIIIIII
ff poetsen
En ff kroelen met baasje voordat ze weer naar huis gaat
Morgen is mijn eigen arts er weer hopelijk krijg ik de arts te spreken anders bel ik nog wel tijdens spreekuur. Ik heb beetje beter gevoel en als ie morgen weer eet, misschien moeten we dan maar eens gaan praten over de revalidatie Maar nog niet stoppen met duimen hoor daar is het te vroeg voor
Laatst bijgewerkt door tita op 16-03-08 20:35, in het totaal 3 keer bewerkt