Pavo Cup 2007

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

asjemenou

Re: Pavo Cup 2007

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:30

adnil35 schreef:
grappig dat je dat zegt asjemenou, dat zeggen meer mensen;
in veghel is het altijd gods gruwelijk heet en stikt het van de beestjes....

Ik heb dus nog steeds hoop op goed weer volgende week! Haha!
En dat van die beestjes kan ook wel kloppen, het ligt tegen de bossen aan.

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 20:58

Oh ow dat word wat met die tribunes!! Bloos
Nemen jullie trouwens bandages mee voor als je eventueel in die 'ereronde' moet meerijden?

Ik heb een brief gehad van de pavo over de sponsoring enz en dat je met die brief bij de stand een zak van 20 kg voer gratis kan afhalen Pling

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 21:10

Marielle88 schreef:
Oh ow dat word wat met die tribunes!! Bloos

Gelukkig staat die aan de kant van de jury`s.
Aan de kant waar je alles moet laten zien staan geen mensen of tribunes of wat dan nog.
Alleen witte hekjes Haha!

Marieke__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 21:22

Ik hoop dat dat ook in Exloo is Nagelbijten / Gniffelen
Mijn paard is zo gespannen, dus ik denk dat ie wat jolig gaat doen Clown

sannenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 22:32

hay

ik ben zoooo zenuwachtig he voor de pavo heb zelf nooit mee gereden met de pavo dus weet ook echt niet wat ik moet gaan verwachten heb mijn paardje nou al een paar keer opgenomen en gekeken of ik dit nou wel echt nodig vond om te doen maar het is altijd leuk voor de ervaring alleen had ik niet verwacht dat ik er zo veel zenuwen voor zou hebben, ik moet in ermelo en heb er super veel zin in!!!!! (denk ik) Tong uitsteken bij de uitslagen zie ik dat er vaak niet zo heel veel door mogen zijn die paardjes dan ook echt niet goedgenoeg of zijn ze soms een beetje flauw erin? verder zie ik dat er maar heel weinig nakomelingen van roman nature zijn, zou dit van invloed zijn op de punten?? mijn paard heeft een piephakje maar ik heb gehoord dat ze daar niet naar kijken is dit waar?? en mijn paard heeft een poosje geleden vast gelegen in de stal waardoor er nog een beetje vocht in zijn linker bil zit letten ze hier ook op? en bouw waar letten ze het meest op haha ben niet onzeker hoor Tong uitsteken

gr sanne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-07-07 23:52

Marielle88 schreef:
ja vind het wel leuk om er wat foto's van te hebben ! @ojanneke: ben je er rond 4uur ook nog?

Weet niet of ik er dan nog ben. Ik moet nl savonds werken. Ik kan sowiso niet iedere keer weg omdat ik bij kwpn help en foto's op deze dag een bijzaak is. Ik ga overleggen met iemand van kwpn.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 07:29

sannenn schreef:
hay

ik ben zoooo zenuwachtig he voor de pavo heb zelf nooit mee gereden met de pavo dus weet ook echt niet wat ik moet gaan verwachten heb mijn paardje nou al een paar keer opgenomen en gekeken of ik dit nou wel echt nodig vond om te doen maar het is altijd leuk voor de ervaring alleen had ik niet verwacht dat ik er zo veel zenuwen voor zou hebben, ik moet in ermelo en heb er super veel zin in!!!!! (denk ik) Tong uitsteken bij de uitslagen zie ik dat er vaak niet zo heel veel door mogen zijn die paardjes dan ook echt niet goedgenoeg of zijn ze soms een beetje flauw erin? verder zie ik dat er maar heel weinig nakomelingen van roman nature zijn, zou dit van invloed zijn op de punten?? mijn paard heeft een piephakje maar ik heb gehoord dat ze daar niet naar kijken is dit waar?? en mijn paard heeft een poosje geleden vast gelegen in de stal waardoor er nog een beetje vocht in zijn linker bil zit letten ze hier ook op? en bouw waar letten ze het meest op haha ben niet onzeker hoor Tong uitsteken

gr sanne

Ze zijn echt niet flauw, maar je moet gewoon een goed paard hebben om door te mogen, met een gewoon beestje haal je het niet.
De afstammeling maakt niet uit, er worden ook springpaarden doorgewezen.
Je paard moet gewoon als een dressuurpaard gebouwd zijn, mooi front en niet overbouwd.
Moet in beweging de berg op lopen.

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 07:29

asjemenou schreef:
sannenn schreef:
hay

gr sanne

Ze zijn echt niet flauw, maar je moet gewoon een goed paard hebben om door te mogen, met een gewoon beestje haal je het niet.
De afstammeling maakt niet uit, er worden ook springpaarden doorgewezen.
Je paard moet gewoon als een dressuurpaard gebouwd zijn, mooi front en niet overbouwd, liefst langgelijnd.
Moet in beweging de berg op lopen.

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:20

weet niet of ik hier foto's mag plaatsen, maar dit is mijn paardje en wat denken jullie ervan? is natuurlijk moeilijk te zeggen vanaf een foto...maar misschien zijn er mensen die verstand hebben van de bouw,benen ofzo Bloos Knipoog (tis een Nobilityx Troublemakerxx x Amor)
Afbeelding
Shot with FinePix A310 at 2007-07-08
Afbeelding
Shot with Canon PowerShot A630 at 2007-07-08

Kendra

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 14:44

Inderdaad, je moet gewoon een echt goed dressuurpaard hebben. Wij gaan ieder jaar kijken in Exloo en ik kan mij meestal wel vinden in het oordeel van de jury. Om door te mogen moet alles gewoon in orde zijn; allereerst moet je een goed paard hebben (want daar gaat het tenslotte om), je moet zelf goed kunnen rijden en het paard moet goed te beoordelen zijn (herinner mij de PAVO van 2 jaar geleden in Tolbert waar bijna de helft van de paarden niet door de baan kwam; omhoog, staken, van het bit af, niet uit willen strekken, enz).
Als dat allemaal goed voor elkaar is maak je een goede kans.

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:09

Natuurlijk moeten ze ook wel streng selecteren, anders gaan nog niet de "beste" paarden door.
Marielle: ik denk dat het heel moeilijk vanaf een foto te beoordelen is, maar zo lijkt het mij een mooi typetje !!

utjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:21

Het lijkt mij ook een mooi type zo van de foto af.

Ik vind ook dat ze streng moeten zijn ,de BESTE gaan nou eenmaal door.
Ik hoop dat het donderdag in Ermelo meezit met het weer . Wel erg lastige planning hebben wij. We moeten met een vierjarige merrie om half elf voor de keuring (is al ster,hopelijk donderdag keur) en om half twaalf moet ik Volansky rijden. Wordt haasten.. niet leuk

Jett_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 17:24

Oeh.. dat wordt idd een drukke dag!! Hopen dat je met beide suc6 zult hebben

Marielle88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:48

hm het is rustig hier....
ben bezig met mijn nummer voor op mn dekje. heb ze wel aardig groot gemaakt, dan speld ik ze over het embleem van de club en andere kant reclame heen want dat mag vast niet.
heb ze uitgeprint,ff plastificeren en dan met veiligheidsspelden...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:55

Hoelaat moet je Marielle? Ik kán kijken of ik tijd heb op dat moment.
PM mij anders maar even.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 08:19

Marieke__ schreef:
Ik hoop dat dat ook in Exloo is Nagelbijten / Gniffelen
Mijn paard is zo gespannen, dus ik denk dat ie wat jolig gaat doen Clown

Nee, geen trinune langs de ring. Vorig jaar lagen er 2 ringen naastelkaar, afgezet met hekjes.
Er staat naast beide ringen wel een partytent. Het publiek staat/zit om de ringen.

utjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 08:29

VeryWell schreef:
Oeh.. dat wordt idd een drukke dag!! Hopen dat je met beide suc6 zult hebben

Ja dat is te hopen!! Knipoog

utjelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 08:30

Marielle88 schreef:
hm het is rustig hier....
ben bezig met mijn nummer voor op mn dekje. heb ze wel aardig groot gemaakt, dan speld ik ze over het embleem van de club en andere kant reclame heen want dat mag vast niet.
heb ze uitgeprint,ff plastificeren en dan met veiligheidsspelden...

Dat is een goed idee zeg!

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 09:47

Nummer mag idd ook op het dekje, er zijn nl paarden die een hoofstelnummer niet verdragen. Knipoog

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:22

Weet iemand of je een normaal dekje of een dekje wat de vorm van het zadel heeft moet opdoen?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:22

Gewoon een normaal dekje is prima Lachen

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:29

Ah Ok Lachen
Bettine, start jezelf ook?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:32

Nee ik start niet dit jaar Lachen

SaskiaKur

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:33

Kom je wel kijken naar enkele voorselecties? Lachen
Trouwens, het word vrijdag 25 graden en zaterdag zelfs 30!! Haha!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:43

Ik was van plan in Ermelo te gaan kijken, maar moet helaas werken donderdag...
Dus wie weer wel een keer bij de halve finale of finale Lachen