Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Verder nog Vivaldi en Vivaldo onder de testruiters gezien, welke ze volgens mij selecteren op lengte.
Michelle85 schreef:Ik hoor net van een vriendin dat Florentien Rootveld heel hard van haar paard is gevallen in de prijsuitreiking! Ze is uiteindelijk vijfde geworden! Super gefeliciteerd!
VValar schreef:Ben net terug van de Pavo. Super paarden weer gezien! En ja, Uchelli is inderdaad een heel best paard, ongeacht wie erop zit!
) een paar foto's plaatsen van Uchelli met HP en met één van de testruiters. Niet dat foto's ALLES zeggen, maar ik ben van mening dat de testruiters het met een Uchelli makkelijker hadden dan met bijvoorbeeld een Vivaldi.
Michelle85 schreef:Ik hoor net van een vriendin dat Florentien Rootveld heel hard van haar paard is gevallen in de prijsuitreiking! Ze is uiteindelijk vijfde geworden! Super gefeliciteerd!
Maar blijven lopen dat paard, wel verdiend gewonnen. Up Seven is ook een fijn paard, veel werklust alleen vandaag erg gespannen, vandaar ook het drama na de prijsuitreiking. Hij steigerde, klapte omver en zij lag er onder. Toen ik wegging zag ik haar wel ondersteund afgevoerd worden (leek mij gelukkig niet zo ernstig).Michelle85 schreef:Ik hoor net van een vriendin dat Florentien Rootveld heel hard van haar paard is gevallen in de prijsuitreiking! Ze is uiteindelijk vijfde geworden! Super gefeliciteerd!

Mireille1970 schreef:Ben benieuwd naar de foto's van oa Johnson.