Het stond hem op zich niet verkeerd dat paard

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MarrieLeen schreef:Haha, die foto dat Edward op die pony zit, hij kan bijna meelopen.
Pippy schreef:Wie weet welke fotografen er nog meer waren? Want toen wij een hindernis aan het bouwen waren, stond er ook iemand foto's te maken.
Anoniem schreef:heej,
met jumping was ik ziek maar ben toch gegaan want ik wou het echt niet missen!ik vond het heel gaaf! Ik was er de hele zondag.
We hebben een heleboel foto's en filmpjes gemaakt maar die ga ik er nog opzetten (lekker laat).
Het dressuurgala vond ik het leukste, vooral Laurens van Lieren in zn gangsterpakkie!![]()
Maar de BMC grote prijs vond ik ook heel leuk om te zien, we mochten daarvoor ook even in de bak om de hindernissen van dichtbij te zien enzo, dat was wel leuk om een keer mee te maken!
En de rest was ook leuk hoor.
Ik reageer nogal laat omdat ik de hele week nog ziek was..
Piroska schreef:[naam] schreef:heej,
met jumping was ik ziek maar ben toch gegaan want ik wou het echt niet missen!ik vond het heel gaaf! Ik was er de hele zondag.
We hebben een heleboel foto's en filmpjes gemaakt maar die ga ik er nog opzetten (lekker laat).
Het dressuurgala vond ik het leukste, vooral Laurens van Lieren in zn gangsterpakkie!![]()
Maar de BMC grote prijs vond ik ook heel leuk om te zien, we mochten daarvoor ook even in de bak om de hindernissen van dichtbij te zien enzo, dat was wel leuk om een keer mee te maken!
En de rest was ook leuk hoor.
Ik reageer nogal laat omdat ik de hele week nog ziek was..
Beterschap!