die oren, geweldig!Knap van jullie saampjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Captain schreef:Vandaag weer geoefend met de Spaanse Pas. Het gaat steeds een beetje beter, maar hij heeft wel een duidelijke makkelijke kant.
[ [url=m/iX32gv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vtIhkU.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/eaMxoL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/JPGI1z.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik wil dat ookkkk! Captain schreef:Lachen jullie hem uit om z'n ezelsoren?![]()
Ik ben zelf ook wel erg geconcentreerd bezig, ik ga zelf ook nageeflijk lopen en til m'n benen ook hoger op. Hilarisch eigenlijk wel.
Maar hij doet lekker zijn best!
de Spaanse hittepetit ziet nu gewoon als heerlijk tevreden, relaxt Hollands paard
Negerzoen schreef:Zijn verandering in blik, houding en uitstraling vergeleken met op het begin, is zo heerlijk om te ziende Spaanse hittepetit ziet nu gewoon als heerlijk tevreden, relaxt Hollands paard
Daar zou ik ook wel blij van worden.
Afgelopen week lekker vakantie gehad, lange lijnen een aantal keer geoefend en gisteren hadden we een shoot op de heide. Helaas was het echt te zonnig waardoor de meeste foto's 'mislukt' zijn omdat we er met samengeknepen ogen op staan.. Echt heel erg balen want we zijn al met al 3 uur bezig geweest met klaarmaken, erheen wandelen, shooten en weer terug.
Maargoed, hij was weer braaf en er zijn wel wat foto's uitgekomen.. Dus we doen het er maar mee.

Sorry!