Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Anne_mieke88 schreef:heb je ook kleine snoepjes voor bijvoorbeeld NH zodat je niet elke keer grote snoepjes hoeft te geven
jippie5 schreef:Ik kom ook zeker om snoepjes!
Wat voor smaakjes heb je? Kan ik nog even met paardlief overleggen
Amanda schreef:Ik kan paardlief wel even meenemen om zijn voorkeur aan te geven![]()
Maarre, leg mij eens uit, wat is er zo bijzonder aan deze snoepjes?

irisje2 schreef:Dus ze zijn ook voor paarden geschikt die geen suikers mogen hebben?

Peerke_ schreef:Vanuit Drenthe is Ermelo wel een stukje dichterbij dan Deurne!
Op de tekeningen ziet het er allemaal heel mooi uit in Ermelo, dus ik hoop dat het nog beter wordt dan in Deurne

Peerke_ schreef:Francieen schreef:Hoeveel kost het per kilo? De snoepjes ?
Het wordt verkocht per emmer, de ene smaak/vorm is zwaarder dan de andere dus het gewicht van iedere emmer is anders.
Een kleine emmer kost 4 euro, middel 7,50 en de grote 9,95
dan kan ik misschien nog wat extra geld meenemen hehe M_Vainqueur schreef:Ik heb nog even een vraag aan de ervaren horse event bezoekers/meerijders, is er op het losrij terrein voor de ruiters ook een sprongetje aanwezig? En wat ik eigenlijk wil weten; maak je voor je de 'piste' in komt al kennis met de clinic-gever?
Allebei zullen niet veel veranderen aan de manier van presenteren maar beide zou ik wel op prijs stellen.
xLaus_ schreef:M_Vainqueur schreef:Ik heb nog even een vraag aan de ervaren horse event bezoekers/meerijders, is er op het losrij terrein voor de ruiters ook een sprongetje aanwezig? En wat ik eigenlijk wil weten; maak je voor je de 'piste' in komt al kennis met de clinic-gever?
Allebei zullen niet veel veranderen aan de manier van presenteren maar beide zou ik wel op prijs stellen.
Ik had vorig jaar wel dat ik eerst kennismaakte en een praatje maakte met de clinic gever