Heel veel sterkte!! Wat heb je het toch super mooi schreven, heel knap van je.
xLIESSSx
Geplaatst: 06-03-15 15:11
Oh mijn God... Wat vreselijk om je geliefde op zo'n manier te moeten afgeven Ik had over dit ongeval gehoord op het nieuws en in de krant en toen vond ik het al erg heftig... Maar om nu nog eens het verhaal erachter te lezen en de jongeman te "leren kennen"... Tranen springen in mijn ogen en zelfs ik moet al op mijn tanden bijten hierbij.
Ongelofelijk veel sterkte gewenst in deze o zo zware tijden meid ! Woorden schieten tekort en het verdriet is waarschijnlijk ontroostbaar...
Maar je herinneringen, deze foto's dat prachtige (!!) filmpje,... Die zaken zijn GOUD waard !
(ook veel sterkte gewenst aan alle familieleden, vrienden en alle anderen die hem dierbaar waren !)
Jeetje wat heftig, enorm veel sterkte met dit verlies. Ik kan mij het topic en vooral het filmpje nog goed herinneren, wat een prachtige band hadden je vriend en zijn paard.. Nogmaals onwijs veel sterkte..
Ik lees dit met tranen in mijn ogen. Terug denkend aan wat ik 6 jaar geleden heb meegemaakt. Ik qeet hoe je je voelt etc. hij blijft voor altijd in je hart. Heel veel sterkte
iejoor62
Geplaatst: 06-03-15 15:31
Geen woorden voor ...
Heel veel sterkte en draag hem mee in je hart
ZoeLamers
Geplaatst: 06-03-15 15:32
Heel veel sterkte!
Ingrid_92
Geplaatst: 06-03-15 15:36
Geen woorden voor, wat erg. Gecondoleerd en heel veel sterkte TS. Wat was hij goed met je paard.
Mijn oprechte deelneming kan niet gemakkelijk zijn hem zo plots te moeten verliezen voor jouw en de Familie en vrienden heel veel sterkte, koester alle momenten voor altijd in je hart