Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Maar ik vind dat zolang ik nog niet weet wat het is, ik nog niet hoef na te denken over 'stoppen of doorgaan' .
. Hoe functioneer je? Uh, op het moment: NIET
Sommige mensen lijken veel meer ellende te krijgen dan anderen. Bij jou lijkt het ook maar niet op te houden. Zodra het ene probleem onder controle lijkt dient het volgende zich alweer aan
. Het enige was, dat de maag nog steeds niet leeg was ( iets wat overigens niet raar is begreep ik, het kan soms wel een week duren voordat alles echt leeg is begreep ik) en daardoor hebben ze de overgang naar de darmen niet kunnen zien. Dat is nou juist het deel waar we ons zorgen om maakten. Maargoed, je zou verwachten dat de rest van de maag dan ook geïrriteerder zou zijn. ( ja ik haal hoop uit alles
) .
. Maar heb met al deze vaagheden toch liever dat ze daar staat.
, geloof ik er in dat dit goedkomt!
) 

.
. Doen we nooit, we hebben denk ik al richting de 100 dravers gehad in mijn familie en ik denk dat dit de eerste is die het verzekeren waard was geweest ( wat een eer
)
. Niet alleen qua geld maar ook qua zorgen 
ruitje schreef:Hoop dat het vooroordeel dat het draversmensen alleen om het geld te doen is nu ook wel verdwenen is, want dit wint ze niet meer terug denk ik
ruitje schreef:.
Hoop dat het vooroordeel dat het draversmensen alleen om het geld te doen is nu ook wel verdwenen is, want dit wint ze niet meer terug denk ik