Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_tico schreef:Pff ik baal ontzettend.. Ferrari is heel bang van andere paarden, gister in die drukte een paar x bijna aangereden en dan is hij weer zo bang.. Het ging eindelijk een beetje goed en nu kan ik weer van voor af aan vertrouwen opbouwen met hem. In mijn 1e proef kwam in mijn middengalop een ander paard in middengalop voorbij, hier schrok hij zo erg van dat hij aan de kletter ging en ik hem niet meer kon remmen.. Pas na 3 rondjes, daarna helaas dus heel veel spanning en 200 punten. In de 2e proef was hij ook heel gespannen en probeerde hem echt vertrouwen te geven maar hij bleef zich een beetje vasthouden waardoor ik wat lengtebuiging miste.. Hierna schrok hij weer van een paard dat langskwam en sprong hij een beetje weg. Hierdoor heel mijn galopgedeelte verpest , echt heel jammer maar daar kan hij niets aan doen! Hier wel 214 punten wat ik echt niet verwacht had! Ik mag morgen finale, stond 4e in de tussenstand dus ze zeiden dat ik sowieso door mocht. Maar ik weet nog niet of ik dat ga doen.. Ik ben bang dat ik het alleen maar erger maak en dat is het laatste wat ik wil nu !
Sorry voor mijn ego post! Iedereen nog veel succes en plezier vandaag en morgen!
S_en_Z schreef:Britt ik vind dat je niet mag klagen hoor met je valk poown tussen al dat paardengeweld.. hoewel.. heb niet veel geweld gezien. Wel enkele hele leuke dieren
Bedankt voor je tijd Bertie, was leuk je te ontmoeten. Fijn om ook met je gepraat te hebbenPaar lichtpuntjes gehad.
1. Een slecht onderdeel maakt geen slechte proef, het is hoe je hersteld en verder gaat.
2. Je uitleg over de afdruk, het verschil tussen middendraf en uitgestrekte draf en je geduld om me het verschil te laten zien waar kon
Wel veel meer dingen hoor, maar e.e.a. moet nog bezinken
Heb genoten!
Nu wat fotootjes door aan het spitten die ik na het schrijven heb gemaakt.
S_en_Z schreef:Britt ik vind dat je niet mag klagen hoor met je valk poown tussen al dat paardengeweld.. hoewel.. heb niet veel geweld gezien. Wel enkele hele leuke dieren
Bedankt voor je tijd Bertie, was leuk je te ontmoeten. Fijn om ook met je gepraat te hebbenPaar lichtpuntjes gehad.
1. Een slecht onderdeel maakt geen slechte proef, het is hoe je hersteld en verder gaat.
2. Je uitleg over de afdruk, het verschil tussen middendraf en uitgestrekte draf en je geduld om me het verschil te laten zien waar kon
Wel veel meer dingen hoor, maar e.e.a. moet nog bezinken
Heb genoten!
Nu wat fotootjes door aan het spitten die ik na het schrijven heb gemaakt.
S_en_Z schreef:Had nog wel 5 uur met jou kunnen praten! Soms kwam ik afwezig over maar das meer omdat ik niet wist waar te beginnen
Even int algemeen:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ik dacht dat dit ook een bokker was?
Casca schreef:Wat mij dan weer opvalt bij de jury's is dat ze niet bij C gaan zitten! Erg vervelend! Vooral als je vervolgens op de coupon ziet: naast AC.. ík zit niet naast AC, u zat naast AC... erg jammer.. zo, dat is er ook uit![]()
Vanavond een paar combinaties in het ZZlicht gezien... "" is genoeg gezegd denk ik... kon soms wel huilen.... En dan rij ik niet op dat niveau en kan ik de fouten al niet meer op 2 handen tellen per combi...
Leuk bertie, ben benieuwd naar de rest![]()
Deelnemers voor morgen: Succes!