Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Draflinger schreef:breumelhoff, wie is de zz-z ruiter? heeft ze ook haar zz-z paard mee?
Dat blijft altijd een moeilijke opgave daartegen op te boksen, maar misschien letten ze toch wel op het geheel en het rijden zelf, ik ken iemand die talenten er binnen 5 min. uit kan pikken, hij heeft zo gezien of hij iets met je kan of niet, simpelweg door je te laten aandraven of aan galopperen, echt heel ruig! ik moet 27 dec, om 11uur rijden.. Wij moeten 3 uur reizen, vertrekken 26december (helaas 2e kerstavond) blijven in drenthe slapen, en gaan de dag erna naar drachten toe, dat is 35 min van elkaar vandaan. Is rustiger voor mijn jonge paard. Tevens heb ik toch een mail gestuurd om een stal te huren. VInd het voor een 4jarige best lang wachten anders.
zie het als een goede leer en ga er "blanco" heen, ik weet thuis wat ze waard is maar ze is geen gemakkelijke, het kan vriezen en dooien met haar. een echte bloederige sensiebele merrie
ben benieuwd!
drillen drillen drillen 
ben ook erg benieuwd hoe ik de test bij Tjalling ga afleggen
geen idee wat ik aan moet of het heet is of koud daar, shirt of sweater hahaha, nouja als hij me aan het werk gaat zetten krijg ik het trouwens vanzelf wel warm