X_Michelle_X schreef:Aha, maar welke naam hoort er bij jou? (geen info in je profiel, dus kan niet eventjes spieken, haha.)
Kamp was onwijs gezellig
Laura toen heten ik nog lovestimba in het topic. Profiel moey nog ff geupdate worden;)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik denk de All Round, maar gewoon dressuur lijkt me ook leuk. Ik ben niet zo moeilijk, haha..
, en hij springt B tussen de paarden.. Het zou me echt heel erg leuk lijken! Sita_ schreef:Mag ik mij ook melden?
Ik wil volgend jaar ook graag meedoen aan een van de instructieweken met mijn HaflingerIk denk de All Round, maar gewoon dressuur lijkt me ook leuk. Ik ben niet zo moeilijk, haha..
We zijn momenteel bijna L2, nog 2 puntjes, en hij springt B tussen de paarden.. Het zou me echt heel erg leuk lijken!
MartineC1711 schreef:Sita_ schreef:Mag ik mij ook melden?
Ik wil volgend jaar ook graag meedoen aan een van de instructieweken met mijn HaflingerIk denk de All Round, maar gewoon dressuur lijkt me ook leuk. Ik ben niet zo moeilijk, haha..
We zijn momenteel bijna L2, nog 2 puntjes, en hij springt B tussen de paarden.. Het zou me echt heel erg leuk lijken!
Leuk! Kunnen we weer een haflingergroepje maken!
Sita_ schreef:Ja! Dit jaar was er ook een Haflingerclubje he? Zag er gezellig uit, had de foto's gezien namelijk..
) gaan we elk jaar een weekend naar de Veluwe
dewi's creatie