Pffffff, net pas thuis zeg. Zal dadelijk nog wat foto's uploaden van vanmiddag, maar ik ga zo eerst Rebel nog even temperaturen. Vanmiddag had hij 38.7 en toen hij vanmiddag in de paddock was, toen was ie zo vrolijk, echt zijn staartje erop en maar rondrennen. Heb echt het idee dat hij zich een heel stuk beter voelt.
Net had hij weer 39.5. Als ie morgenvroeg nog koorts heeft bel ik de DA denk ik maar. Ik weet alleen niet wat die kan doen op dit moment, want hij eet goed, is vrolijk, hij heeft nog wel een beetje een snotneus, maar hij hoest niet ofzo, dus wil eigenlijk niet dat er nog meer antibiotica ingaat. Nog even een paar foto's van vanmiddag, het zijn er een beetje veel, maar ik kon niet kiezen
Wat een leuke foto's!! Vind die maan-oog foto echt schattig!
ZoeyDercks
Geplaatst: 18-10-12 23:05
Stille meelezer hier!
Wat een scheetje zeg, dit is er zo een die mij ook helemaal aanspreekt. Veel plezier in de toekomst met deze knul, en hopen dat het snel beter gaat met zijn koorts!
Hij staat nieteens heel ver weg vanaf hier, als je een keer leuke foto's wilt
Alletwee zo'n prachtig oog. Veel plezier met al je pony's nog in de toekomst, hoop ook dat we hier op bokt dit ventje uit zien groeien. (niet dat iemand mij hier kent, maargoed haha)
Niet hoesten, wil niet zeggen dat zijn longen niet volzitten. Ik zou toch de DA bellen, misschien kunnen ze de neusuitvloeiing op kweek zetten en de AB erop aanpassen.
Veel foto's vinden wij niet erg hoor! Wat stom dat die koorts maar neit weg wil blijven, maar hij kijkt wel erg guitig uit zn koppie dus t komt vast helemaal goed!
selyna
Geplaatst: 19-10-12 12:46
oh mama en papa zijn ook knap zeg! kon ook niet anders!
horselover22
Geplaatst: 19-10-12 12:59
wat een leukie
Splash_
Geplaatst: 19-10-12 13:01
Hij is knap! Die koorts geeft duidelijk aan dat er nog iets niet oke is. AB stoppen is nog geen goed plan....