Sommige rubrieken duren nog tot omstreeks 23:30 uur... Dus weinig slaap vannacht
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), morgen red ik helaas niet i.v.m. stage (kan niet eerder weg
). Daarna zelf ook nog 2 paarden rijden, was anders graag morgen na stage ook nog even komen kijken. Jij bent 3 kwartier van te voren gewoon bij het jury ontvangst? Of? (Moet ik alleen wel even kijken waar dat dan precies is
)
had 190 punten dus ben tevreden! klumpertje schreef:Vind het leuk dat hier goed gereageerd wordt op de organisatie.
. 
bertie schreef:Bertie, leuk gebaar!vergeet ik nog iets?
). Als je ook de parkeerwacht doet, dan zou ik een aantal anderen - die veel energie steken in het organiseren van het evenement - erbij betrekken in het gebaar. Een paar dingen op reserve is altijd handig. AlexAuto schreef:bertie schreef:Bertie, leuk gebaar!vergeet ik nog iets?
Ik zou 3x secretariaat doen (en nee, ik hoef niet persé wat te hebben hoor. Meer voor Henk, Ria en Diny). Als je ook de parkeerwacht doet, dan zou ik een aantal anderen - die veel energie steken in het organiseren van het evenement - erbij betrekken in het gebaar. Een paar dingen op reserve is altijd handig.