Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zonnetje81 schreef:Ja ik heb ook geen last van andere ruiters die een lager niveau hebben. Maar als we de 'om de hoek'instructeurs hebben, daar hoef ik niet een week vrij voor te nemen, zoveel geld neer te tellen etc.
Hoezo hangt alles af van naams bekendheid. Komop jullie zijn nog lang geen ZZ/lichte tour ofzoiets. Volgens mij kun je tot daar van heeeeeel veel instructeurs een boel leren, volgens mij hoef je daar geen bekende naam voor te hebben.
Dan ga ik thuis wel op safe! Je zult maar treffen dat je denkt van: dat kan ik nog beter verwoorden ofzo.
)Faya__ schreef:Zonnetje81 schreef:Voor lol en gezelligheid en niks leren ga ik wel op vakantie waar het warm is en waar ik in de zon kan liggen bakken
Ik zeg, vooral doen dan, dan ga je toch niet meer als het niveau van de instructeurs te laag voor je is, volgens jou?
Citaat:Geachte mevrouw,
Er wordt op niveau ingedeeld. Dus u komt niet bij lagere ruiters in de groep. Ook krijgt u gewoon les van gerenommeerde instructeurs. Waarom wij deze week versoepeld hebben naar een dressuurweek is omdat wij geen voldoende inschrijvingen hebben voor die week. De kosten voor die week zijn hoger omdat jullie les krijgen van gerenommeerde instructeurs.
Verder blijft die week verder gewoon hetzelfde als de voorgaande jaren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Citaat:Geachte mevrouw,
Er wordt op niveau ingedeeld. Dus u komt niet bij lagere ruiters in de groep. Ook krijgt u gewoon les van gerenommeerde instructeurs. Waarom wij deze week versoepeld hebben naar een dressuurweek is omdat wij geen voldoende inschrijvingen hebben voor die week. De kosten voor die week zijn hoger omdat jullie les krijgen van gerenommeerde instructeurs.
Verder blijft die week verder gewoon hetzelfde als de voorgaande jaren.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,