Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bigone schreef:Touw achter de kont langs. Dier heeft nooit leren meelopen dus aan jou de schone taak
Ragdollcat schreef:Bah, van mij mogen ze er laatste paardenmarkt van maken, allemaal dieren die er slecht aan toe zijn en of niet goed behandeld zijn.
cocochanel schreef:Meld me ook ,heb er ook een mooi veulen gekocht ..
[KS-ITP] Nieuwe aanwinst : Black Diamond
Gelukkig heb ik die fries met dwerggroei niet gezien..
was er ook al heel vroeg , om 6 uur,en om 8 uur gingen we alweer richting huis..
Vond dat dit jaar de paarden er ook beter uitzagen en beter verzorgt werden ..
ben er 2 jaar geleden geweest en toen zag ik veel paarden met kapot geschuurde staarten,lange hoeven
en heel mager maar dit jaar zagen de paarden er zichtbaar beter uit..
Heb die 2 appaloosa's die naast elkaar stonden ook gezien,ze waren helaas al verkocht anders had ik cker over ze nagedacht,vond
ze echt zo leuk samen!
Vond wel dat ze erg hoge prijzen vroegen soms..
Merrie veulen zonder papier 1000,- euro..
natuurlijk kun je er nog een stuk afdingen maar de begin prijzen vond ik al bizar duur..
cocochanel schreef:Meld me ook ,heb er ook een mooi veulen gekocht ..
[KS-ITP] Nieuwe aanwinst : Black Diamond
Gelukkig heb ik die fries met dwerggroei niet gezien..
was er ook al heel vroeg , om 6 uur,en om 8 uur gingen we alweer richting huis..
Vond dat dit jaar de paarden er ook beter uitzagen en beter verzorgt werden ..
ben er 2 jaar geleden geweest en toen zag ik veel paarden met kapot geschuurde staarten,lange hoeven
en heel mager maar dit jaar zagen de paarden er zichtbaar beter uit..
Heb die 2 appaloosa's die naast elkaar stonden ook gezien,ze waren helaas al verkocht anders had ik cker over ze nagedacht,vond
ze echt zo leuk samen!
Vond wel dat ze erg hoge prijzen vroegen soms..
Merrie veulen zonder papier 1000,- euro..
natuurlijk kun je er nog een stuk afdingen maar de begin prijzen vond ik al bizar duur..
en zn bokhoef rv

Ga eigenlijk elk jaar heen!