Ik móet iedere keer weer een wollen deken meenemen, ook al hebben alle paarden er inmiddels (meer dan) 1 . Maar voor 5 of 15 euro kan ik ze nooit laten liggen .
En kijk altijd even bij de ES en Anky dekjes, voor de rest is het maar net wat voor aanbiedingen er zijn .
Sharkj
Geplaatst: 09-08-11 19:21
wollen dekens waren op toen wij kwamen vorig jaar , vond ik wel erg jammer Toen maar een uitrij deken meegenomen voor 5 euro , tot nu toe heerlijk gebruik van gemaakt
Juuls_
Geplaatst: 09-08-11 20:28
oh ik geef daar echt altijd veeeel te veel geld uit!
Sharkj
Geplaatst: 09-08-11 20:30
Jaa hier nog 1 ik zet altijd een budget.. en dan ga ik meestal 100% overheen
Ludique96
Geplaatst: 09-08-11 21:45
Ik heb het gevraagd aan het vrouwtje op stal die bij hyporama werkt. Ze zegt: In de week wanneer het herfst vakantie is. Dus volgens mij van 22 oktober tot en met 30 oktober. Heb even in me agenda gekeken voor de vakantie dagen ( Weet niet zeker of de dagen helemaal kloppen )
Naar welke tentenkamp gaan jullie ? Ik ken er namelijk 2 Degenen bij winkel ''hippo'' ? Daar verkopen ze anky dekjes en de anders is bij '' AVS horseshop"" ofzoiets ??
oehhh ik ga ook weer!!! Haha lekker inslaan! en heb een nieuw paardje dus ook nieuwe dekens nodig! hihi heb der al weer helemaal zin in!! en scoor ook altijd weer een leuk anky dekje en bandages haha heb der ondertussen al een stuk of 8 setjes liggen!
Ik wil ook naar het herfst tentenkamp, heb net weer een verzorgpaard, dus heb weer een excuus om geld uit te geven, haha! Een aantal jaren terug ging ik ook elke keer, soms vond ik niks leuks en soms kwam ik met tassen vol naar buiten!
Ik moet eigenlijk altijd.. een dekje! (al heb ik die vorig keer met veel moeite laten liggen omdat ik wat anders nodig had en niet te veel geld uit kon geven)