Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
X__Trees schreef:Klop 't nu dat de commentator zegt dat hij vorig jaar zijn 1e wedstrijd op dit niveau gereden heeft, of begrijp ik dat verkeerd?
Respect dan!
Marjoow schreef:Maar nou hoorde ik gister op tv dat de eerste 8 zich kwalificeerde voor de OS. Betekent dit dat Lips zich niet meer kan kwalificeren voor de OS??
Of komen daar nog wel wedstrijden voor?
Shanna_W schreef:Lielle schreef:nee, aangezien er andere manieren om een ex aequo resultaat 'op te lossen' en sowieso komen ze al weinig voor.
Nja, dan gaan ze naar je tijd in de cross kijken
Zo stond ik deze zomer op de eerste cross van mn jonkie net naast het podium ipv op derde plaats
Ideale tijd was 7min10, diegene op plaats drie kwam toe op 7min07 en ik op 7min06
Juij!
Maar dit komt inderdaad weinig voor, maar als het voor komt, en het scheelt zo weinig, dan is het NIET leuk!
blacknorton schreef:nos zend maandag 23.10 finale springen uit ?? vraag me af welke dat is. in knhs boekje staat dat ze jachtspringen hebben. dinsdag op dezelfde tijd teamspringen donderdag om 9.17 (sochtends nog meer finale teams). beetje vaag allemaal.
eurosport is in ieder geval live dinsdag.
http://www.horsesportireland.ie doen over het algemeen over liveuitslagen in ieder geval bij iedere landen wedstrijden.
wel gaaf overigs dat de aangepaste sport gelijk loopt met de 'normale' sport in plaats van achteraf