Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Poeltje schreef:Jesterlover; Wat stoer dat je die pony hebt meegenomen. Die stond op het veld bij de boompjes toch?
). Heeft een haflinger, Tommy, 13 jaar, gekocht. Om 7 uur zijn we naar huis gegaan, we kregen zere voeten
zijn met hakken een aantal keer over de hele markt gekomen, nooit meer doen
. jesterlover schreef:Poeltje schreef:Jesterlover; Wat stoer dat je die pony hebt meegenomen. Die stond op het veld bij de boompjes toch?
Ja, op dat veld stond ze ja. Ze is zo leuk, nog maar 8 jaar, en ze verdient een tweede kans..
Er zit een hongaars papier bij? Vader & moeder bekend, zelfs een stamboek papier achterin, alleen kan er niks van lezen.. Eerst maar eens kijken of ik de regenschurft, schimmel, luizen weg kan krijgen. Ze staat in Quarantaine voor de komende 6 weken. Ze is zelfs nog nooit geent.
Binckydenice schreef:jesterlover schreef:
Ja, op dat veld stond ze ja. Ze is zo leuk, nog maar 8 jaar, en ze verdient een tweede kans..
Er zit een hongaars papier bij? Vader & moeder bekend, zelfs een stamboek papier achterin, alleen kan er niks van lezen.. Eerst maar eens kijken of ik de regenschurft, schimmel, luizen weg kan krijgen. Ze staat in Quarantaine voor de komende 6 weken. Ze is zelfs nog nooit geent.
Heb je geen nieuwe foto van de knappe pony?
Jumpie schreef:ik heb ook paard gekocht op zuidlaardermarkt.
2,5 jarige holsteiner hengst van 1,67 blauwschimmel. Echt een beauty
Jumpie schreef:ik heb ook paard gekocht op zuidlaardermarkt.
2,5 jarige holsteiner hengst van 1,67 blauwschimmel. Echt een beauty
ben erg benieuwd naar de vorderingen!
2 clysedale veulens of 2 shetters
Brainless schreef:Lon83 schreef:Ik ben ook nog even geweest met mijn ouders (en heb ook zo'n moeder die elke mini zooo schattig vindt...)
Mijn oom is handelaar en die liep er ook rond. Hij was nog door een bekende gevraagd die mini in winkelwagen mee te nemen naar de ZLM, maar had geweigerd. Het beestje was volgens hem een 'mongooltje', kon nog geen 20 meter lopen en duidelijk dwerggroei met grote kop. Volgens hem stond DK voor Dekker, en gingen deze paarden naar Italie. Weer iets anders dus
Hij had het over prijzen vanaf 15 euro voor shetjes, al zullen dat de slechtste zijn neem ik aan. Met papier is al snel wat anders lijkt me. De zebra-achtige was volgens hem dan weer een kruising zebra x ezel.
Ik heb mn ogen in ieder geval uitgekeken, heerlijk dagje gespijbeld en wat een mazzel met het weer! Zelf alleen dikke sokken gekocht voor de winter, en bijna een fleecedeken (maar ja, de verkoper wist niet eens wat hij kostte)
Veel plezier met alle gekochte paardjes! Ben benieuwd hoe ze er over een half jaar erbij staan!
DK is Denemarken, er stonden juist allemaal brave rijpony's (B-C-D) bij (absoluut geen slachtvee) wat erg gewild is daar.
De meeste worden al verkocht als ze worden uitgeladen. Helaas voor mij... ik was daar ook naar op zoek. En voor die prijzen gaan ze echt niet naar de slacht... dat krijgen ze er echt niet voor terug.
Ook in Italie worden niet alle paarden gelijk opgegeten hoor...
marrit85 schreef:heeft iemand de bruine KWPN ruin gezien van united?met blauwe deken?
ben erg benieuwd of die verkocht is of niet...
en misschien wel aan 1 van jullie?