Jumping Amsterdam 2010

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:04

Ik heb zo gelachen om Gerard. Na afloop ook nog even op de foto met hem geweest met de meiden van stal.
black pearls of rhythm viel me een beetje tegen, maar wel 2 leuke dagen gehad :)
Laatst bijgewerkt door Debb op 25-01-10 14:09, in het totaal 2 keer bewerkt

nynkeline

Re: Jumping Amsterdam 2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:06

Ok dat kan, het is trouwens de black pearls of rhythm ;)

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:07

O excuus, ik had de naam stiekem van een andere bokker gekopiëerd.

Draumur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:08

Zo te lezen was het dus weer geslaagd :)

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:09

ja sorry mijn fout zag net ook dat het black pearls of rythm was.
ik ben de foto's aan het uploaden. ben geen topfotograaf maar zijn wel leuke plaatjes

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:10

Debb schreef:
Ik heb zo gelachen om Gerard. Na afloop ook nog even op de foto met hem geweest met de meiden van stal.
black pearls of rhythm viel me een beetje tegen, maar wel 2 leuke dagen gehad :)

Sta jij met gerard op de foto? :oo

kohtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:10

black pearls of rhythm vond ik echt geweldig!
Ik zie mezelf nog niet met een drumband in de baan rijden.
Zat zo goed in elkaar!

nynkeline

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:11

wij hebben een handtekening van gerard en edward :P

Debb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:11

JA. Jij ook las ik, ik ben wel benieuwd naar je foto ;)

mvdbijl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:13

wat een drama gister avond, ik heb nog nooit meegemaakt dat er zoveel op de tribune word gelopen. We hebben de helft niet goed kunnen zien en, het is ook ontzettend storend voor de mensen die moeten rijden.

de friezen waren erg mooi en gerard erg leuk. Volgend jaar slaan we wel even over.

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:15

totaal geen last van gehad!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:16

Dat is vervelend mvdbijl!
Waar zat je?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:17

mvdbijl schreef:
wat een drama gister avond, ik heb nog nooit meegemaakt dat er zoveel op de tribune word gelopen. We hebben de helft niet goed kunnen zien en, het is ook ontzettend storend voor de mensen die moeten rijden.

Daar hadden wij ook last van tijdens de kur zaterdag.
En tijdens de kur van Patrik Kittel rende er een meisje de tribune op en ging echt keihard op d'r plaat :=

eempiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:24

Ik vond het juist erg tijdens het springen. Dan mag iedereen zo de tribune op en af lopen. Maar o wee bij de dressuur dan mag je niks!
Onze instructie tijdens de kür: niet hoesten, niet praten, niet bewegen, niet niezen en eigenlijk ook niet ademen! Echt belachelijk!

Amigo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:26

CoriienRN schreef:
Nou probeer jij dat eens met je paard, beesten zijn zo erg op hem gericht, en vond zelf dat het niet op een automatiche pilot was noor verre van zelfs! :n

Jammer dat het niet op internet was te zien :(

Ieder zo z`n eige mening toch! ;)

Die vos ging aantal keer voor de hulpen uit..

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:27

Ik vind het wat triest dat mensen, ondanks tig keer verzocht, blijven flitsen met hun toestellen :o

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:28

Werd gisteravond ook niet echt gecontroleerd op de tribune, iedereen ging maar ergens zitten, onze stoelen waren tot 2 x toe bezet! Was wel een leuke avond maar had van het hele Geer en Gal gebeuren wel wat meer verwacht t duurde echt maar 10 minuten.. Clinic Edward was wel leuk, jammer dat die zo abrupt werd afgebroken en dat HP ziek was was ook erg jammer die 2 zijn samen erg leuk!

manic

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:33

Nou, dat vond ik ook irritant... Stond een hindernis net waar ik zat, paard komt de wending in, grietje flitst hem zo recht in het oog, paf, balk.

Draumur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:34

Cayenne schreef:
mvdbijl schreef:

Daar hadden wij ook last van tijdens de kur zaterdag.
En tijdens de kur van Patrik Kittel rende er een meisje de tribune op en ging echt keihard op d'r plaat :=

Hahahahah! Wat erg....maar wel heel storend voor de mensen op de tribune èn de mensen die moeten rijden!

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:37

Sjoert schreef:
Ik vind het wat triest dat mensen, ondanks tig keer verzocht, blijven flitsen met hun toestellen :o

Ja, daar zat ik me op een gegeven moment ook wel aan te ergeren, vooral met de grote prijs was dat heel erg...

En idd al die mensen die steeds maar wegliepen en weer terug komen en dan vrolijk recht voor je gaan staan als het net heel erg spannen is :=

Draumur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:39

Dat flitsen is dan wel heel asociaal als het omgeroepen is dit niet te doen. Altijd jammer dat sommige mensen zich daar dan niet aan kunnen houden :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:40

Die omroepster (wat een schooljuffrouw trouwens :P ) verzocht zaterdag iig zeker wel 20 x om niet te flitsen of te klappen tijdens de dressuur. En het laatste lukte (redelijk) maar flitsen bleeeeeeeef idd maar gebeuren. erg vervelend.

Draumur

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 14:42

Straks mogen er helemaal geen camera's meer naar binnen behalve van de pers omdat mensen zich niet aan de regels kunnen houden. Zou wel erg jammer zijn!

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:18

Wauw, wat was het gaaf!
4 geweldige dagen gehad!

Zelfs naar de Jumpertjes kinderochtend geweest en LEUK dat het was :D

Die val van Marc houtzager was wel eng zeg :\
Hopelijk valt het toch wel mee voor het paardje..
Hij heeft iig geluk gehad, als je zag hoe die hoeven zijn hoof 2 keer raakte..

Sjoert, we hebben je vaak gespot :')

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-10 16:19

ja en de meeste flitsertjes heb je toch niks aan want die komen niet eens zo ver (van die hand dingen)
ik vond zondag avond wel gaaf.. alleen was ik van die frans man niet helemaal gecharmeerd.. mensen mogen wel zeggen dat dat diervriendelijker is als dressuur maar bij dressuur gaat het soms fout als de combinatie nieet goed communiceerd en dus moet je bij dresuur eenheid tonen met je paard..
bij deze man had ik eerder het gevoel dat de paarden gewoon machines waren en deden wat ze altijd doen.. zag regelmatig het hoofd van de vos omhoog gaan omdat die dan te hard liep en tikkie van stok kreeg..

geer en gal was wel hilarisch vond het jammer dat het zo kort was :O knap dier vond ik dat trouwens die French kiss tjonge :o oww en die omroepster met de gal en geer :P hahah dat had ze net even om moeten draaien
clinic van Gal was ook zeer intressant jammer dat HP er niet bij was... en dat het zo abrupt afgebroken werd...
en BPoR vond ik toppie :D
Is dat ene meisje trouwens nog gevonden:P ook dat commetaar van edward van: moeten we dan niet eerst gaan zoeken

het lopen van mensen vond ik wel meevallen hoewel sommige wel 2x keer gingen lopen.. want ons (was samen met klasgenootje) was dat er 2 van die ontiegelijike penny meisje achter ons zaten die de score nog even voor gingen lezen bij de Future test en dan maakte ze weer z'n ontzettend domme opmerking die nergens op sloeg.. maargoed..voor de rest wel geslaagd alleen niks kunnen kopen was allemaal net iets te duur voor mijn doen