Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daffodil schreef:Ja hoor, maar ik hou wel van een forse sprint op zijn tijd hoor!
Het eerste jaar was zo lachen, toen was het 36 graden en ik inderdaad niets te drinken bij me, behalve halverwege en we waren ook nog eens onder de man (8 km heen en 8 km terug extra), nou dat was heftig. Dag twee, veel drinken bij ons maar voor etenstijd vertrokken en pas om tien uur 's avonds terug op stal, we stierven van de honger!!! Dus vandaar het drinken én de kaaskoekjes, ik kan die dingen nergens anders krijgen behalve in de supermarkt in Heerde waar wij verblijven!
nickyu schreef:michele schreef:[
wanneer ga je weg?
zondag ochtend
daar aangekomen paard op weide , tent op zetten
en dan mag man weer nar huis
die krijgt helaas geen vrij en kleine heeft nog school ..
beetje geluk zijn ze vrijdag er op tijd voor de intocht
michele schreef:daffodil schreef:Ja hoor, maar ik hou wel van een forse sprint op zijn tijd hoor!
Het eerste jaar was zo lachen, toen was het 36 graden en ik inderdaad niets te drinken bij me, behalve halverwege en we waren ook nog eens onder de man (8 km heen en 8 km terug extra), nou dat was heftig. Dag twee, veel drinken bij ons maar voor etenstijd vertrokken en pas om tien uur 's avonds terug op stal, we stierven van de honger!!! Dus vandaar het drinken én de kaaskoekjes, ik kan die dingen nergens anders krijgen behalve in de supermarkt in Heerde waar wij verblijven!
![]()
vind ik ook leuk, maar alleen als het verantwoord is
, heb al iets teveel zien gebeuren dat er hele groepen echt aan de kletter gingen maar anders kan je me zeker uitnodigen voor een sprintje
![]()
Gaan jullie maandagavond ook allemaal al naar het terrein?
ik moet eerst lesgeven tot 20.30 uur in wapenveld en cross daarna zsm naar epe, hopelijk is er dan nog iemand van jullie
michele schreef:is het zo slecht weer sprintje? mmmmmmm lekker dan voor de plantjes en de bakken, maar hoop vanavond toch op droog weer.
Sprintje schreef:michele schreef:is het zo slecht weer sprintje? mmmmmmm lekker dan voor de plantjes en de bakken, maar hoop vanavond toch op droog weer.
Het was ff slecht, maar nu schijnt de zon al weerBeetje wisselvallig. De paarden wilden in ieder geval absoluut niet van hun grasjes af, nah ja dan blijven ze maar fijn buiten.
Ze zijn tenslotte niet van suiker
![]()
Wij gaan toch ook nog wel een dagje of wat samen rijden heSamen met het spikkelpaard van mn zus
daffodil schreef:Ach ik heb nu alleen de grote bij me en die doet wel of ie hard gaat maar eigenlijk kan ie alleen maar strekken![]()
![]()
Harm, mijn andere paard, die kon pas hard, niet normaal meer maar zooooo leuk! Paard was altijd volledig ontspoord na zo'n week, hoefde echt niet meer aan dressuur te denken de twee weken erna hoor!
Ik moet wel van te voren nadenken over spullen want als ik vrijdag terugkom, moet ik razendsnel de spullen uit de auto rukken en de andere tassen erin en zo door naar Den Helder (mijn zus viert haar verjaardag) waar we het weekend zijn! Beetje stressen op de vrijdag vrees ik. Dus nee ook geen intocht voor ons (ook omdat de tinker van mijn vriendin een stresskip eerste klas is en daar niet zo goed tegen kan).
paxine schreef:En ik zoek eigenlijk ook nog wel iemand om samen mee te rijden......
juval schreef:Zoëy kan niet zo hard (gelukkig). En dat hoeft idd voor mij ook niet meer zo... oud wijf haha...
Ik ben wel allemaal lijstjes aan het maken. Voor de zekerheid de regendeken toch maar weer even met de harmisol in de wasmachien.. jou nevver now.
maar we hebben zonnetje en 20 graden besteld, dus het zal best goedkomen.
Ik neem 2 hoofdstellen (waarvan 1 halsterhoofstel), 2 zadels, 3of 4 dekjes, hoefschoenen, etc etc mee... ga straks even op zolder op zoek naar een luchtbedje..
Ik heb er heel veel zin in alvast, maar vind het ook best spannend. Mijn peerd is vast heel nerveus van de verhuizing etc.
Sprintje schreef:juval schreef:Zoëy kan niet zo hard (gelukkig). En dat hoeft idd voor mij ook niet meer zo... oud wijf haha...
Ik ben wel allemaal lijstjes aan het maken. Voor de zekerheid de regendeken toch maar weer even met de harmisol in de wasmachien.. jou nevver now.
maar we hebben zonnetje en 20 graden besteld, dus het zal best goedkomen.
Ik neem 2 hoofdstellen (waarvan 1 halsterhoofstel), 2 zadels, 3of 4 dekjes, hoefschoenen, etc etc mee... ga straks even op zolder op zoek naar een luchtbedje..
Ik heb er heel veel zin in alvast, maar vind het ook best spannend. Mijn peerd is vast heel nerveus van de verhuizing etc.
Zoey heeft vast al nachten staan dromen over die knappe Terence die ze heeft ontmoet met de hemelvaart :+:ik denk dat ze zich best thuis voelt zo bij ons!
nickyu schreef:ja en niet alleen paard
ik heb ook echt ff herstel dag nodig
we gaan ook zaterdags pas weer weg
zag het , zeker voor mijn paard , niet zitten vrjidag
retour te gaan
geen idee hoe het heet maar we zitten aan de sprenger weg