Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sjaantje schreef:nathalie1980 schreef:Zijn er al tijden bekend ? Ik heb nog niet op de site gekeken.
Wat dacht je, vorige week de inschrijving open, deze week de startlijsten klaar?

LiSSy schreef:Elessar schreef:De bedoeling was dat ik en Clau (Nimmedor) ook in een tentje gingen. Of dit doorgaat is weer iets anders. Het terrein is maar 5 minuutjes fietsen vanaf mijn huis, en bovendien kunnen we dan 's ochtends een lekker ontbijtje voor Liselot en Sabrina meenemen!
lekker ontbijtje is nooit mis!! zal je vast vertellen dat ik gek ben op chocoladebroodjes

yvettjee schreef:ja we hebben er zoveel zin in (H)
jeannet1 schreef:hoi yvette hoever zitten jullie van het terein af kunnen jullie hetlopen of moet je er met de auto
heenyvettjee schreef:ja we hebben er zoveel zin in (H)
nathalie1980 schreef:We moeten met de auto en het is ongeveer 9 minuten rijden, dus dat is zekers te weten te doen.
jeannet1 schreef:naat kan je daar ook gewoon een dagje heen of nietnathalie1980 schreef:We moeten met de auto en het is ongeveer 9 minuten rijden, dus dat is zekers te weten te doen.
sjaantje schreef:Hmmm, klinkt goed
Dus ik vind dat jullie dat moeten doen! Ik help wel hoor
Elessar schreef:sjaantje schreef:Hmmm, klinkt goed
Wat wil je daarmee zeggen?![]()
*Neemt voedsel mee voor iedereen op de ARD.

Elessar schreef:Haha, inderdaad. Als iemand eens zin heeft in iets lekkers: Roept u maar! *Handig als je Almelo helemaal kent.![]()
Ik ga met een groot bord daar staan: ARD Voedselservice!