Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Marielle88 schreef:tijdje niet op bokt geweest, maar zie net de startlijsten van veghel..pff doen er wel veel mee in vergelijking met de andere plaatsen lijkt het? van bekenden zag ik alleen bart bax er n keer op staan? ik moet als 1 van de laatste rond 4 uur pas...

Marielle88 schreef:Reden er verder van hier nog mensen mee in veghel? en komen er nog mensen met een camera??

! carlijn83 schreef:nico1982 schreef:ik heb vandaag in dronten gestart! 61 punten, ben ergens onderaan in het deelnemersveld geeindigd..... ach... toch heb ik geen slecht gevoel er aan over gehouden, ik heb gewoon niet zo'n "showerig" paard vergeleken met de anderen! ik heb echt mooie paarden gezien! die van mij heeft netjes gelopen, maar vergeleken met de "show" paarden toont die gewoon dan minder....
ik ben trots op mijn eigen paardhet was een super leuke ervaring!!!!
Ik heb jou zien rijden.
Hij is inderdaad voor de pavo wat 'gewoontjes' maar dat wil niet zeggen dat jij er een heel fijn gebruikspaard aan kunt hebben
Marielle88 schreef:tijdje niet op bokt geweest, maar zie net de startlijsten van veghel..pff doen er wel veel mee in vergelijking met de andere plaatsen lijkt het? van bekenden zag ik alleen bart bax er n keer op staan? ik moet als 1 van de laatste rond 4 uur pas...
) Buff schreef:weet iemand door wie er foto's gemaakt zijn vandaag in Heerjansdam? Zag wel iemand langs de bak staan...
Overigens alleen bij de 4 jarige

Venetia schreef:Wou het net zeggen, Veghel en Ermelo zijn van oudsher het beste bezocht. Die groepen zijn gewoon het grootst.
Zitten veel profs tussen hoor, heb er veel gezien. Zijn "aankomende" profs, geen grote namen maar mensen die bij een stal werken als stalruiter. Kunnen vaak prima sturen (maar dat moet zich nog uitwijzen natuurlijk).
Als ik in de buurt ben dan, maak ik ook wel foto's.
Buff schreef:weet iemand door wie er foto's gemaakt zijn vandaag in Heerjansdam? Zag wel iemand langs de bak staan...

Pannie schreef:vriendin van mij rijd in t groepje bij Bart bax kwart voor 3. als k om 4 uur in de buurt van de ring ben zal k foto's maken aangezien k wel foto's zal moeten maken van vriendin
JennS schreef:Had een blaadje meegenomen vanuit Heerjansdam met daar twee sites op:
http://www.kathographics.nl
http://www.equifoto.nl
Marielle88 schreef:Venetia schreef:Wou het net zeggen, Veghel en Ermelo zijn van oudsher het beste bezocht. Die groepen zijn gewoon het grootst.
Zitten veel profs tussen hoor, heb er veel gezien. Zijn "aankomende" profs, geen grote namen maar mensen die bij een stal werken als stalruiter. Kunnen vaak prima sturen (maar dat moet zich nog uitwijzen natuurlijk).
aha...ik hoorde wel zoiets van dat in brabant ook atlijd wel goede paarden meededen ofzo.
is er veel publiek? ben er namelijk deze week achter gekomen dat ze daar heeel bang voor is