Hieronder een foto van Santano van vanochtend die voorlopig de 1e plaats in beslag neemt:

Ik ben nu bezig met uploaden dus ik denk dat ze over een half uurtje online staan.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gitta1977 schreef:De Up Seven was as usual... Simpel paard met veel te hoge punten...![]()
Ik heb ook een OO Seven dus ik hou het graag een beetje bij
Maar niet de moeite waard geweest dus.
mooie foto's allebij
en op de scooter is het wat ver
augurk schreef:Nou nou duurt wel lang!! haha geintje hoor vind je foto's geweldig dus is het wachten wel waard.
Hoop wel dat je aan me gedacht hebt!
marcolemar schreef:Hieronder een foto van Santano van vanochtend die voorlopig de 1e plaats in beslag neemt:
Citaat:Minderhoud domineert Pavo Cup vijfjarigen 17-08-2006
Uptown en Ucelli T leiden tussenklassement
Na de eerste finale ronde van de Pavo Cup voor vijfjarigen staan Uptown en Ucelli T gezamenlijk op kop. De winnaar van vorig jaar, Uptown, scoorde vandaag iets minder dan gisteren. 85 punten bracht zijn totaal op 172,5. Zijn stalgenoot Ucelli T (Olivi x Gribaldi) scoorde vandaag juist het hoogst. Hij kreeg maar liefst 90 punten van de vierkoppige jury, waarin ook de testruiters Stefan van Ingelgem en Heather Blitz al hun oordeel konden geven. Daarmee staat Ucelli T eveneens op 172,5. De voorlopige derde plaats is voor de OO Seven dochter Up Seven. Onder Florentine Rootveld scoorde zij nu 87 wat haar op 172 punten zet. De KWPN hengst Uphill waardeerde zich op ten opzichte van gisteren. Hij kreeg nu 85 punten, met een totaal score van 167 punten goed voor de voorlopig vierde plaats.
Op plaats vijf weer een merrie. De Osmium-dochter Ulla-Daula kreeg vandaag 80 punten, 164 totaal. Het laatste paard wat door mag naar de tweede finaleronde is wederom een hengst uit de stallen van Minderhoud. De NRPS-hengst Game Boy scoorde 80 punten. Zijn totaalscore van 162 was net genoeg om de Métall-zoon Broere Ufo van zich af te houden. Ondere Kirsten Beckers kreeg hij 83 punten, één punt te weinig om de finale te halen.
KWPN persbericht, overname toegestaan.
joop007 schreef:Wat ik opmaak uit de kwpn site is dat de 4jr gewonnen is door Santano gevolgd door Johnson.

milou123 schreef:weet er iemand wat united heeft gedaan???
joop007 schreef:Wat ik opmaak uit de kwpn site is dat de 4jr gewonnen is door Santano gevolgd door Johnson.

Gitta1977 schreef:United liep wel degelijk mee... Gisteren 78 punten...
Richtje schreef:joop007 schreef:Wat ik opmaak uit de kwpn site is dat de 4jr gewonnen is door Santano gevolgd door Johnson.
Dat was volgens mij de stand na vanochtend
Vanmiddag is er nog een keer gereden... en ik kan daar nog niets over vinden op de site van het KWPN. Of kijk ik niet goed?
ik had het wel goed. uitslag van de 4jr van vanmiddag staat al op de site.