Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Barbara_m schreef:Ik zou het gewoon van thuis meenemen. De kwaliteit van hooi en stro is daar niet zo hoog. Bovendien vragen ze de hoofdprijs!
Voor zoiets was ik al bang... Casca schreef:@ sannenn: dan moet je bij het secretariaat zijnHij is alleen de webmaster, een mailtje sturen naar Henk vd Wal of even bellen
er is vast wel wat te regelen
Barbara schreef:Ik zal vanavond es vragen hoeveel dat gaat kosten.Ik zou het gewoon van thuis meenemen. De kwaliteit van hooi en stro is daar niet zo hoog. Bovendien vragen ze de hoofdprijs!
AlexAuto schreef:Barbara schreef:Ik zou het gewoon van thuis meenemen. De kwaliteit van hooi en stro is daar niet zo hoog. Bovendien vragen ze de hoofdprijs!
Ik zal vanavond es vragen hoeveel dat gaat kosten.
LMsWinnetou schreef:Tegen kostprijs.AlexAuto schreef:Ik zal vanavond es vragen hoeveel dat gaat kosten.
Dat zou heel fijn zijn!

Op sommige momenten zelfs gelijktijdig... 
TeeGee schreef:Alex, het L springen heeft toch 3 parcoursen? (zie vraagprogramma) Maar waarom zie ik er dan op jou site maar 2? Alleen op woensdag en niet ook nog 1 op donderdag?
). 
Casca schreef:Volgens mij zijn er iets van 700 pony's ingeschreven, paarden weet ik niet....
Schrijft iedereen zich nog even in op de Bokt-startlijst??
) 0omistero0o schreef:ik ga ook heen alle dagen. in de Z1 D (pony's)
groetjes
Casca schreef:zit ze ook op bokt??
mylo schreef:Ik wil wel veel woordjes doen (ook tijdens de Ruiterdagen welEhmmm kan er misschien iemand een goed woordje voor me doen ( alex bijvoorbeeld![]()
![]()
)
) maar of ik iets aan de situatie kan doen, ik vrees van niet... Ik ben tenslotte geen secretariaat...
sheda schreef:Is me meteen duidelijk dat ik de eerste en de tweede proef op dezelfde tijd moet rijden![]()
(en 2 keer in dezelfde rubriek moet rijden)
Toch maar even secretariaat mailen,
Sterker nog: Rosan heeft hetzelfde probleem. Er gaan dus nog wat tijden veranderen vermoed ik.
. Hoop dat ik alsnog een box krijg en anders start ik niet! Dat heb ik vanavond besloten. Erg jamer voor mijn klanten, maar ik vind dit echt te gek voor woorden worden *boos*.