Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Michellemj schreef:omg even snel iemand wil nog met ons mee ze is onder de 16.. kan je dn nog kaartje halen op equitana zelf? we gaan vandaag
Marcella schreef:Beperkt mensen schijnbaar moeilijk om mensen door de screening te krijgen om te werken op arrestantenzorg bij de politie.
MissYvette4u schreef:Haha ja idd we gaan donderdag (pas)
okdoei schreef:ik zal wel echt dom zijn, maar ik krijg het oprecht nog niet voor elkaar om kaarten te bestellen met knhs korting.
Ik heb nu geprobeerd via dat ticketmaster, dan moet ik inloggen en betalen, maar waar moet ik dan m'n relatienummer invoeren en ik zag dat je alleen met creditcard kan betalen?
chamion schreef:okdoei schreef:ik zal wel echt dom zijn, maar ik krijg het oprecht nog niet voor elkaar om kaarten te bestellen met knhs korting.
Ik heb nu geprobeerd via dat ticketmaster, dan moet ik inloggen en betalen, maar waar moet ik dan m'n relatienummer invoeren en ik zag dat je alleen met creditcard kan betalen?
Als je naar http://www.equitana.com gaat (als het goed is wordt je gelijk naar de NL site doorgestuurd. Anders fftjes taal wijzigen naar NL voor onderstaande beschrijving) dan kan je op de oranje balk drukken, waar staat: "Bestel nu u tickets voor de Equitana" dan kom je op een ticket site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij de afbeelding met daarop de tekst: "personal members of FN", en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Dan klik je op "Exhibition" Daarna krijg je weer een pop up en daar moet het het relatie nummer invullen. Daarna wijst het voor zichzelf. We zouden op donderdag gaan. Laptop/computer werkt het makkelijkst. Je kan afrekening per bankafschrijving, karna (ofzo iets, vergelijkbaar met ideal) en creditkaart. Kiest altijd voor e-ticket want die is gratis en krijg je per mail opgestuurd.
Mocht je site toch vanuit engels/duits bestellen is dit de beschrijving:
Als je naar http://www.equitana.com gaat dan kies je rechts bovenin tickets, dan exhobition tickets, dan kom je op een site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij personal members of FN, daar klikt je op, dan kom je op een andere site van ticket master, en dan klik je op het plaatje links onderin, met een paard (mit glieder der FN) en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Op telefoon moet je weer even naar boven scrollen voor deze pop-up.
Maddoxx schreef:Oef Liez, jij vertrekt nog wat eerder met de treinSterkte.
Ik denk dat wij hier gewoon opstaan, aankleden, en dan in de trein ontbijten haha. Echt geen zin nog eten naar binnen te proppen zo vroeg.
finnens schreef:Nog iemand een ticket nodig voor maandag? Ik kan niet meer
UltimOo schreef:Voor de eskadron fans, op de fb pagina van reitsport Klawunde staan foto's van hund stand
xLiez schreef:Maddoxx schreef:Oef Liez, jij vertrekt nog wat eerder met de treinSterkte.
Ik denk dat wij hier gewoon opstaan, aankleden, en dan in de trein ontbijten haha. Echt geen zin nog eten naar binnen te proppen zo vroeg.
Ja dat heb je als je in friesland woont helaas. En dit was de goedkoopste reismogelijkheid. We gaan pas dinsdag naar de beurs. Maandag lekker in Essen shoppen