Equitana Indoor 2019

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Michellemj

Re: Equitana Indoor 2019

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 07:41

omg even snel iemand wil nog met ons mee ze is onder de 16.. kan je dn nog kaartje halen op equitana zelf? we gaan vandaag

Tilmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 08:05

Michellemj schreef:
omg even snel iemand wil nog met ons mee ze is onder de 16.. kan je dn nog kaartje halen op equitana zelf? we gaan vandaag

Ik heb nog nooit gehoord dat het vol was, het is zo groot. Je moet wel in de rij staan denk ik..

Marisje76

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 08:17

Jippie..in de kleren , ponys voeren en dan gaan we..heb er zin in!!!

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 08:21

Michellemj schreef:

Jahoor, worden kaarten aan de deur verkocht!
Maar inderdaad wordt wel in de rij staan ;)

Marcella schreef:
Beperkt mensen schijnbaar moeilijk om mensen door de screening te krijgen om te werken op arrestantenzorg bij de politie.

Dat is zwaar waardeloos. Ga je nu helemaal niet? Of alleen heel kort op donderdag?
Want vrijdag werd het hem niet meer toch? Aangezien je donderdagavond (uit mijn hoofd) moet werken?

MissYvette4u schreef:
Haha ja idd we gaan donderdag (pas) :D

Ik ook, alleen ik ben al op vakantie in Limburg, dus voor mij nog geen 40 minuten rijden (ervan uitgaande dat ik 120 km p/u rij in duitsland en dat doe ik niet :+ Eerder 150/170)

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 08:27

Veel plezier vandaag! Ik verheug me al op de verslagen.

Eens zien hoeveel mensen ik op donderdag onbewust meet hier van bokt.

Michellemj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 08:47

Dankje !!
Wij zijn onderweg

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 08:52

Oh oh oh veel plezier iedereen vandaag
Kan niet wachten op de fotos

minouesmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 09:00

Veel plezier aan de mensen die vandaag gaan!

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 09:16

Wordt even afwachten hoe of wat met werkgever. Ga namelijk ook wel akkoord als het donderdag & vrijdag vrij wordt. En dan zaterdag en zondag nachtdienst. Vriendin kan alleen een vrijdag.

Eerst ook maar kijken of een maandag salaris gestort wordt. :')

Bagheera_206

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 09:40

Heel veel plezier allemaal vandaag! ;)

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 09:42

Heel veel plezier voor diegene die vandaag gaan! Ik ga vandaag mijn koffer inpakken en de laatste dingetjes kopen. Maandag om 6 uur gaan we met de trein naar Essen :')

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 09:51

Oef Liez, jij vertrekt nog wat eerder met de trein :(:) Sterkte.
Ik denk dat wij hier gewoon opstaan, aankleden, en dan in de trein ontbijten haha. Echt geen zin nog eten naar binnen te proppen zo vroeg.

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:05

ik zal wel echt dom zijn, maar ik krijg het oprecht nog niet voor elkaar om kaarten te bestellen met knhs korting.

Ik heb nu geprobeerd via dat ticketmaster, dan moet ik inloggen en betalen, maar waar moet ik dan m'n relatienummer invoeren en ik zag dat je alleen met creditcard kan betalen?

-O-

chamion
Huisheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:17

okdoei schreef:
ik zal wel echt dom zijn, maar ik krijg het oprecht nog niet voor elkaar om kaarten te bestellen met knhs korting.

Ik heb nu geprobeerd via dat ticketmaster, dan moet ik inloggen en betalen, maar waar moet ik dan m'n relatienummer invoeren en ik zag dat je alleen met creditcard kan betalen?

-O-

Als je naar http://www.equitana.com gaat (als het goed is wordt je gelijk naar de NL site doorgestuurd. Anders fftjes taal wijzigen naar NL voor onderstaande beschrijving) dan kan je op de oranje balk drukken, waar staat: "Bestel nu u tickets voor de Equitana" dan kom je op een ticket site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij de afbeelding met daarop de tekst: "personal members of FN", en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Dan klik je op "Exhibition" Daarna krijg je weer een pop up en daar moet het het relatie nummer invullen. Daarna wijst het voor zichzelf. We zouden op donderdag gaan. Laptop/computer werkt het makkelijkst. Je kan afrekening per bankafschrijving, karna (ofzo iets, vergelijkbaar met ideal) en creditkaart. Kiest altijd voor e-ticket want die is gratis en krijg je per mail opgestuurd.

Mocht je site toch vanuit engels/duits bestellen is dit de beschrijving:
Als je naar http://www.equitana.com gaat dan kies je rechts bovenin tickets, dan exhobition tickets, dan kom je op een site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij personal members of FN, daar klikt je op, dan kom je op een andere site van ticket master, en dan klik je op het plaatje links onderin, met een paard (mit glieder der FN) en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Op telefoon moet je weer even naar boven scrollen voor deze pop-up.

okdoei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 10:32

chamion schreef:
okdoei schreef:

-O-

Als je naar http://www.equitana.com gaat (als het goed is wordt je gelijk naar de NL site doorgestuurd. Anders fftjes taal wijzigen naar NL voor onderstaande beschrijving) dan kan je op de oranje balk drukken, waar staat: "Bestel nu u tickets voor de Equitana" dan kom je op een ticket site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij de afbeelding met daarop de tekst: "personal members of FN", en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Dan klik je op "Exhibition" Daarna krijg je weer een pop up en daar moet het het relatie nummer invullen. Daarna wijst het voor zichzelf. We zouden op donderdag gaan. Laptop/computer werkt het makkelijkst. Je kan afrekening per bankafschrijving, karna (ofzo iets, vergelijkbaar met ideal) en creditkaart. Kiest altijd voor e-ticket want die is gratis en krijg je per mail opgestuurd.

Mocht je site toch vanuit engels/duits bestellen is dit de beschrijving:
Als je naar http://www.equitana.com gaat dan kies je rechts bovenin tickets, dan exhobition tickets, dan kom je op een site en scroll je naar onder, in de grijze balk kun je bij personal members of FN, daar klikt je op, dan kom je op een andere site van ticket master, en dan klik je op het plaatje links onderin, met een paard (mit glieder der FN) en als je daar op klikt, krijg je eindelijk het juiste pop-up in je scherm. Op telefoon moet je weer even naar boven scrollen voor deze pop-up.

Oh super, ja ik was dus echt blond, heel fijn dankje voor de duidelijke uitleg!!

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 11:13

Nemen jullie eigenlijk contant geld mee naar Equitana ? Of kun je vrijwel overal wel pinnen?

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 11:24

Absoluut contant geld meenemen! Zelfs als je kan pinnen staat bij de pinautomaat vaak een rij.

jesss_amigo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 11:37

Ah oke! Gaan we regelen hahah

xLiez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-19 11:41

Maddoxx schreef:
Ik denk dat wij hier gewoon opstaan, aankleden, en dan in de trein ontbijten haha. Echt geen zin nog eten naar binnen te proppen zo vroeg.

Ja dat heb je als je in friesland woont helaas. En dit was de goedkoopste reismogelijkheid. We gaan pas dinsdag naar de beurs. Maandag lekker in Essen shoppen :)

finnens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 11:43

Nog iemand een ticket nodig voor maandag? Ik kan niet meer ;(

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 12:20

Voor de eskadron fans, op de fb pagina van reitsport Klawunde staan foto's van hun stand ;)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 12:21

finnens schreef:
Nog iemand een ticket nodig voor maandag? Ik kan niet meer ;(

Ik moet helaas werken...
Maar 2 jaar wachten weer.... -O- -O-

Vind dit echt niet tofff!

UltimOo schreef:
Voor de eskadron fans, op de fb pagina van reitsport Klawunde staan foto's van hund stand ;)

Ik had het gezien inderdaad!
Prijzen zijn niet echt een goedkoopgevalletje.

darkadia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 13:21

xLiez schreef:
Maddoxx schreef:

Ja dat heb je als je in friesland woont helaas. En dit was de goedkoopste reismogelijkheid. We gaan pas dinsdag naar de beurs. Maandag lekker in Essen shoppen :)

Ik vertrek om 07:15 maandagochtend dus ook al lekker vroeg Haha. Ook met OV maar dan vanuit t westen van t land. Wie weet komen we elkaar nog tegen ergens.

Nala

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 13:25

Ik zou ook een trein later kunnen pakken, maar ik wil per se voor openingstijd daar zijn zodat ik dat uur voor de eerste show die ik wil zien nog heb.

Mandy_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 13:27

Vraagje, Equitana heeft meerdere ingangen dacht ik mij te herinneren.

Bij welke kom je binnen als je vanaf P10 met de shuttlebus wordt afgezet?