Heel erg veel sterkte, woorden schieten hiervoor te kort.
_enna_
Geplaatst: 06-03-15 14:09
Jeetje, ongelofelijk. Bizar. Woorden schieten te kort. Wat is het leven oneerlijk en hard soms. Ik wens je ontzettend veel kracht en sterkte toe in deze onvoorstelbare moeilijke tijd en de tijd die nog komen gaat.
Magick
Geplaatst: 06-03-15 14:10
Heel veel sterkte met dit inmens heftige verdriet
marachels
Geplaatst: 06-03-15 14:13
Wat vreselijk... Héél veel sterkte!
xJurdyWonanx
Geplaatst: 06-03-15 14:14
Heel veel sterkte en kracht wil ik jou en de andere nabestaanden wensen. Ik weet niet hoe je je voelt en eigenlijk zou niemand moeten weten hoe zoiets voelt. In een klap is alles veranderd.. Je grote liefde waarmee je zoveel plannen had, en nu door zo'n stom ongeluk is hij niet meer.
Ik weet zeker dat hij altijd bij je zal zijn en trots op je is. Jullie liefde is zo groot,je draagt hem voor altijd bij je in je hart.
xNicoleCeres
Geplaatst: 06-03-15 14:16
Tranen in mijn ogen van jouw prachtige maar o zo heftige verhaal..
Koester al je herinneringen aan een bijzonder persoon. Want wauw dat filmpje zegt al zoveel bijzonders..
Heel veel sterkte de komende tijd, maanden en waarschijnlijk wel jaren. Makkelijk zal het niet worden maar hopelijk kan je het een plaatsje in je hart geven om wat rust te krijgen.
dropveterr
Geplaatst: 06-03-15 14:18
Jeetje meissie wat ongelofelijk naar..
Heel veel sterkte met het verlies
Anouk1969
Geplaatst: 06-03-15 14:19
Wat een prachtige foto's en erg mooi filmpje van een bijzonder persoon. En wat een heftig verlies, heel veel sterkte!
' "Wat zal ik je schenken? Een gevleugeld paard, dat je naar de zon kan dragen, zodat de warmte daar je tranen tot de bron kan opdrogen?" "Nee, heer. Mijn verdriet is dieper dan de zon hoog is. Het zou niet helpen" "Wil je dan misschien, dat ik vaak met je praat? En dat ik naar je luister?" "Ja, heer, dat. Dat zou ik graag willen" '
Ik wens jou en alle nabestaanden heel veel sterkte.
Anoniem
Geplaatst: 06-03-15 14:36
Oh meissie wat erg, Had van het ongeluk gehoord en gelezen en dan krijg je nu het trieste verhaal erachter. Zo oneerlijk.