Van Anky hebben ze vooral dressuur, maar die passen goed onder een vzh zadel. Heb ik ze ook onder liggen. Vorig jaar was ik er ook op zaterdag, en hadden ze nog veel! Eskadron heb ik vorig jaar helemaal niet gezien, maar kan dat ik die misgelopen ben natuurlijk.
Zoals hierboven al word gezegd, de Anky's vullen ze steeds aan, liggen er altijd veel van. Maar niet alle kleuren, ze hebben elk jaar weer andere kleuren. De ES liggen er bijna alleen maar VZH, als je een DRS vind heb je geluk! Ik ben benieuwd wat ze aan dekens hebben dit jaar, daar ga ik voor als ik ga met de eigenaresse van de paardjes.
Hoe duur waren die Anky dekjes ongeveer? En zijn dat meestal de dekjes met de anti slip letters? Misschien dat ik ook dit jaar weer ga, vond het soms een beetje een ordinaire bende vorig jaar, maar ach, moet kunnen Werd steeds maar aan de kant gebeukt door mensen drie keer mijn formaat
Dressuur anky 30 euro, en vzh 20. Maar vzh hadden ze niet zoveel kleuren vond ik, vooral de basis. Of die waren al allemaal weg toen ik ging In april was het zonder antislip letters als ik het goed heb..
Had stiekem wel iets spannendere aanbiedingen verwacht, aangezien ze 10 jaar bestaan.. Maar het is gewoon weer dezelfde meuk die ze van zolder plukken en afstoffen..
Ik had ook meer verwacht.. weer het zelfde. Ik wacht even af of er nog extra acties bij komen en anders ga ik niet. (Ben tot nu toe al elke keer geweest) Paard staat ook met een blessure en onbekend nog of het goed komt en of die ooit nog bereden kan worden. Enige wat ik nodig heb is een poetstas maar die hebben ze voorheen volgens mij ook nooit gehad.
Ik wacht op de laarzenlijst! Verder hoop ik dat ze ooit nog de Horseware deken actie doen.
xsensibel
Geplaatst: 04-10-14 11:55
Sommige van jullie moeten van ver komen zeg jeetje Wat ben ik blij dat ik dichtbij woon haha! Ik ga gewoon kijken wat ze hebben, k vind altijd wel iets ook als ik niks nodig heb
Zo bijzonder is het niet hoor om zover voor te reizen. Als mensen er nog een dagje shoppen in Rotterdam en bij de Primark van willen maken,kan ik het nog wel voorstellen. Anders is het toch naar mijn mening zonde van de moeite