FairLady_ schreef:ik heb gisteren avond in ring 3 en 4 gereden.
de jury van ring 3 ken ik wel. zij is behoorlijk streng vind ik eigenlijk niet heel erg.
ik had niet verwacht dat ik geen winst zou rijden, maar ja kan niet altijd feest zijn. ik had 176.
de proef reed ik wel erg op safe en kreeg ik te weinig verbinding aan de voorkant.
tussen de proeven door heb ik hem er nog scherp aangezet. de tweede proef kon ik er beter aan rijden.
het is nog moeilijk zat allemaal voor hem. deze proef was ik eerste met 198.
ik hoop dat Joolien mij wel M1 waardig vond.
Ik weet niet hoe jij eruit zag

Kom net weg bij de ard, ben beetje met een vieze smaak in mijn mond weg gegaan, ik stond even tegen de bosrand aan omdat ik poogde Bertie haar ring te zien. Was er eentje voor het Z1 of Z2 aan het losrijden, paard tong uit de mond, amazone zat ontzettend tegen de beweging in. Paard deed braaf wat er van hem gevraagd wordt maar toen begon ineens haar instructrice met 'meer spanning opbouwen, je linkerhand moet meer richting je buik. Meer met stang, pak hem door met stang'. Daarna was het tijdens halthouden; 'ja en nu achterwaarts op bit, meer op bit, nog meer'. Paard werd achteruit getrokken met de kin op de borst. Ik vind het onbegrijpelijk, en dit is maar 1 voorbeeld.
Dus nee ik vind dat er niet overdreven wordt door de kennissen van Pauline. En noem me dan maar weer een zeur, ik zeur liever dan dat ik mijn oogkleppen op doe.