Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Carolaaxxxx schreef:Ja ik zit ook direct achter mn pc. Heb nu mn relatienummer al opgeschreven en alles klaar liggen xd
MonteKarlo schreef:Carolaaxxxx schreef:Ja ik ga er ook op tijd bij zitten. Haha. Ik heb mn relatie nummer opgeschreven, eerste en tweede keuze van de weken en heb het paspoort van mn paard binnen.
MOet er nog meer? Eigen ID nummers of zo? Nee toch?
Moet je perse een tweede keus opgeven ?
Carolaaxxxx schreef:Ja ik ga er ook op tijd bij zitten. Haha. Ik heb mn relatie nummer opgeschreven, eerste en tweede keuze van de weken en heb het paspoort van mn paard binnen.
MOet er nog meer? Eigen ID nummers of zo? Nee toch?
Carolaaxxxx schreef:Ik heb geen idee wat ik allemala nodig heb, ik heb het voor de zekerheid allemaal maar in huis gehaald. Anders ligt het in de auto, dus veel maakt het niet uit.
Geef je toch gewoon de gegevens van je huidige paard op en verander je het dmv een mail ofzo als je een nieuwe hebt? Heb ik voglens mij ook wel eens gedaan
MonteKarlo schreef:Carolaaxxxx schreef:Ik heb geen idee wat ik allemala nodig heb, ik heb het voor de zekerheid allemaal maar in huis gehaald. Anders ligt het in de auto, dus veel maakt het niet uit.
Geef je toch gewoon de gegevens van je huidige paard op en verander je het dmv een mail ofzo als je een nieuwe hebt? Heb ik voglens mij ook wel eens gedaan
even offtopic hoor, maar wat een ontzettend leuk paard heb jij !
) heb een mailtje met relatie nummer en verdere informatie gekregen, maar nu zegt de site dat het relatie nummer niet bestaat.. 
ee_f_ schreef:Mijn rv heeft me vanmiddag lid gemaakt van de knhs, (kwam dr gister achter dat ik geen lid was) heb een mailtje met relatie nummer en verdere informatie gekregen, maar nu zegt de site dat het relatie nummer niet bestaat..
Is die pas geactiveerd na betaling iod?
Mag toch hopen van niet.. anders mag ik straks wel even naar de knhs bellen wil ik me maandag inschrijven..
MonteKarlo schreef:ee_f_ schreef:Mijn rv heeft me vanmiddag lid gemaakt van de knhs, (kwam dr gister achter dat ik geen lid was) heb een mailtje met relatie nummer en verdere informatie gekregen, maar nu zegt de site dat het relatie nummer niet bestaat..
Is die pas geactiveerd na betaling iod?
Mag toch hopen van niet.. anders mag ik straks wel even naar de knhs bellen wil ik me maandag inschrijven..
Volgens mij kan je dat nummer gewoon invullen, want zelfs al vul je hem fout in schijnt ie het toch te doen![]()
En ik denk niet dat ze van het weekend bereikbaar zijn....