is misschien maar goed dat ik niet ben geweest

dan had ik vast zo'n pluizebol niet kunnen laten staan

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
LS_fotos schreef:Die 'prachtige' witte welsh waar jullie het over hadden had 2 enorme bokhoeven... Een enorme zak tussen zijn benen..
Enige positieve was een enorm lekker bekkie met hele lange manen!!!
Nog een mooie welsh hengst gezien een bruine hele lange manen met een lamme manenkam, maar heel erg overbouwt. Beetje vreemd in porporsie maar ook een super knap hoofdje.
Hele mooie palomino rijponys gezien, gave beesten!! Veel friezen, en vooral moeten lachen om het handje klappen tussen de boertjes.
Ook nog flink staan inhouden om een vrouw die dondersgoed wist dat ze fout bezig was... Had een shetlander merrie (DWERG!) met zogend veulen ook DWERG enorm kromme poten, werd van alle kanten op de foto gezet en ik deed t ook mens wist zo dat ze fout was, en ging helemaal over t veulen heen buigen zodat die niet goed op de foto kon.![]()
Verder nog hele schattige welsh veulens gezien, maja welke veulens zijn nou niet schattig ??
Super mooi om te zien hoe boeren bij net gekleden dametjes meer geld vragen voor de dieren, dan bij andere boeren. Gewoon omdat ze t toch wel kopen als ze intresse hebben.
Leerzame dag, genoten maar erg moe nu.
mara1 schreef:haha ja mooi nou! Vond ik ook zo tof van de eigenaar!! We hebben er vanavond ook nog dik om gelachen hoor!![]()
Het was hem te min, ja helaas dat snap ik maar heb niet meer!
Nou meid, ik zie dat je dr heel graag wilt, we doen jou prijs en als je voor ons 2 pilsjes haalt is de merrie voor jou!
Nou echt machtig toch!
Happinez schreef:Filmpje van mijn mannen , beweging was ik wel erg blij mee.
Zie je pas goed als ze thuis Zijn.
[ Video ]