Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) alleen vind mijn papa het maar onzin.. Dus ik denk dat ik dat zelf moet betalen. 

Heeft gister dus iets opgelopen bij het springen, laatste sprong verkeerd neergekomen. Instructeur zei gister nog dat was geen goede sprong.
Ze maakte een sprong wat niet kon, ze verdraaide zich ofzo iets zei hij. Maar merkte net niks van tevoren met poetsen en stappen. Want normaal als ze pijn heeft dan laat ze het heel duidelijk merken en nu niet.
Wat een luxe probleem haha niet weten wat je vragen wilt.
heb eindelijk eens de leren chaps besteld die ik hebben wilde met bijpassende rijschoenen. Hoop dat het past! Daarnaast nog een nieuwe himalaya steen besteld, met leerspul en een nieuwe thiedeman met teugels.
gelukkig had ik al niet veel op.
ik hoop dat er morgen nog wat ligt, dan kan ik foto's maken van peerdie in de sneeeuw
heb zó'n hekel aan sneeuw haha. Straks maar lopend erdoorheen, en dan maar uurtje stappen en draven met peerd langs de weg. Wil toch dat ie nog wat doet voor de les van morgen. Hoop echt dat de ellende snel voorbij gaat.
hopelijk straks weer open. Kan thuis ook werken, dus dat scheelt.
.