Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bente_ schreef:Ik kies zeker voor week 8. En heb geen tweede keuze. Dus moet wel snel inschrijven haha.
_xxanouk - Of je pony het programma aan kan, voel jij denk ik het beste aan.
Ik dat dit er ook aan ligt wat voor blessure je pony heeft. Wat voor chronische heeft ze als ik vragen mag?
eva0106 schreef:Ik kan nergens vinden waar je in kunt schrijven, kan iemand linkje plaatsen? en wanneer gaat het open?

eva0106 schreef:Nou, bijvoorbeeld hoe vaak springen/cross/dressuur voor de allroundpony's? en wat is het verschil tussen allround pony's t/m 12 jaar en gewoon allround poný's? (die van mij is namelijk nog maar 4)

glenstorm schreef:Ja, met mn pony.
Paar pagina's terug staat mn vraag wel. Want mn vriendin heeft een paard en ik een pony.
Gemaild met de KNHS en hebben antwoord: Week 8B is voor paarden én pony's als je een paard en pony hebt.
dominiquew schreef:glenstorm schreef:Ja, met mn pony.
Paar pagina's terug staat mn vraag wel. Want mn vriendin heeft een paard en ik een pony.
Gemaild met de KNHS en hebben antwoord: Week 8B is voor paarden én pony's als je een paard en pony hebt.
weel 8A is voor de pony's en week 8B is voor de paarden, je hebt dan gewoon helft paarden en helft pony's in 1 week.