Iemand vroeg het hier enkele pagina's terug, maar er is dus wel tentenkamp in België van 19 april tot en met 22 april.
Ja ik hoorde dat veel overgebleven spullen van rotterdam naar belgieen gingen. Dus zullen veel de zelfde aanbiedingen zijn.
Vorige keer was er niets nieuws bij. Sommige spullen waren zelfs duurder. Tentenkamp staat daar wat ik me toen liet vertellen ook gewoon los van hun winkel.
Ik ben het meeste blij met mn hv polo coolerdeken Vandaag fijn gebruik van gemaakt op de pony op de trailer, is echt top dekentje.En natuurlijk z'n dekje en mooie roze peesjes haha
heb de tassenfotos eens bekeken en ik heb een kleinere dan de meesten . hier pas je echt niet zelf in .
Ik had een jas voor 5 euro.Heb hem maar laten borduren dus voor 12,50 een jas met naam! En een poetstas! Een donkerblauwe met stippen! Verder vond ik het ook niet heel veel bijzonders..Voorgaande jaren kwam ik altijd met tassen vol thuis!
Suprice_Iris schreef:Ik heb het gister ook geprobeerd, en pas erin Nou begint 't bij mij ook te kriebelen om te gaan proberen
Ohja heel fijn dit, zit even rustig topic door te kijken, kom ik een foto van mezelf tegen in een tas. BEDANKT MIES!