Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

net nu ik 'n hoedje voor myn verjaardag heb gevraagd,over 8dagen jarig...en 'n winstpunt..tsja je wordt toch naar niveau ingedeeld by allround! En by de m z weken vind ik 't niet meer dan logisch eigenlyk! salatiga1995 schreef:Heeii!!
Ik ben van plan om ook mee te gaan met mijn pony naar de allround week pony's.
Ik ben vorig jaar ook mee gegaan.
Maar daarvoor reageer ik hier niet, ik las namelijk ergensdat er in de allround week 5 dressuurlessen krijgt, dat is niet zo.
Je krijgt maar 4 dressuurlessen, 1 crossles, 1 springles, 1 buitenrit, 1 keuzeles en nog 1 'spelletjesles'.
En die spelletjesles bestaat uit een stielendans, estafette en voetballen met de paarden. Vorig jaar ging dit er heel hard aan toe in onze week, vooral met voetballen reden sommige mensen gewoon met hun paard tegen je aan of werd je ingesloten tegen de bakrand.
Dus dat is nou niet echt een hele leuke les ..
En 2 van de 4 dressuurlessen krijg je op maandag waarvan de eerste maar een half uur duurt en puur er is om elkaar te leren kennen. Verder is het natuurlijk wel een hele gave week,alleen jammer dat het vorig jaar precies in onze week heel erg regende waardoor de crossbaan was afgesloten en die veranderd werd in springen over boonstammen en prullenbakken in de buitenbak en de dressuurlessen met 2 tegelijk in 1 binnenbak gedaan werd waardoor je met in plaats van 4 met z'n 8en in de bak reed met 2 verschillende instructrices. Ga dan maar is ontdenken welk vande 2 het nou tegen welke ruiter heeft?
Dat was dus best slordig geregeld, maar wie had dan ook regen verwacht in de zomer?!
Deze instructieweek is wel echt aan te raden hoor! Heb er ook weer heel erg zin in volgend jaar!
Xx

Citaat:Goedemiddag mw. ***,
Dat vind ik (en vele dressuurruiters met mij) erg jammer.
Het doel van zo’n week wordt daarom voor mij niet meer bewerkstelligd, waardoor ik toch heel hard ga twijfelen om te gaan.
Ik rijd tegen die tijd in het Z1 of Z2 en ik vind het derhalve niet prettig om samen met lager geklasseerden te rijden (dit bedoel ik niet tegenover de personen zelf, maar meer in het mom van ‘instructie op niveau’.
Wat ook prettig was van de MZ-week, was het leskrijgen van gerenommeerde instructeurs, ik neem aan dat dat bij de ‘dressuurweek’ zoals deze in 2012 georganiseerd zal worden, niet het geval is?
Indien er wel echt per klasse ingedeeld gaat worden (en dat zou ik graag met volledige zekerheid willen weten, vooraleer in te schrijven) kan ik e.e.a. nog overwegen.
Is dit jammer genoeg niet het geval, dan zal ik kiezen voor een andere trainingsweek.
Met vriendelijke groet,
MAIL VAN KNHS
Geachte heer, mevrouw,
Dit jaar hebben wij geen M/Z dressuurweek maar een “Dressuurweek” je moet in die week minimaal met je paard L1 geklasseerd zijn met 5 winstpunten.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Mw. ****
KNHS
BEDANKT KNHS......
listiglistje schreef:Heel mijn feeststemming is bedorvenBEDANKT KNHS......
Kijk het maakt mij helemaal niets uit om met een L ruiter in de baan te rijden,
zolang er maar een gerenommeerde instructeur naar keuze langs de kant aanwijzingen staat te geven!
Ik hoop dat dat toch blijft, anders kunnen we beter zelf wat organiseren
Katja schreef:Zolang het dezelfde instructeurs zijn als tijdens de M/Z week maakt het toch niet uit of er in andere groepen L combinaties rijden? Dat gebeurde nu in de praktijk ook al.

daar ga ik niet voor, dan kan ik beter thuis blijven....