Wij lachen hun relatie niet uit? in tegendeel volgens mij vind iedereen het leuk dat ze wat hebben alleen om de reden dat het op trainingsweek is gebeurd en ook wel de laatste week en daarnaast ook nog is met de staljongen die elke week al met de meiden bezig is. Dus gewoon de situatie.
_Annick
Geplaatst: 10-09-11 00:48
Nee eef, ik vind het echt gewoon onwijs leuk, had het gewoon niet verwacht. Ben blij voor ze hoor!
Na hoeveel weken krijg je dat filmpje? En wat als dat filmpje niet goed is (geluid enzo), wat wordt er dan aan gedaan?
eefpaard
Geplaatst: 10-09-11 21:10
nee heb nog niks binnen, zal denk nog wel ff duren denk ik
laura123456
Geplaatst: 11-09-11 20:25
Heello meiden Sorry dat ik stoor maar ik zou graag ook eens naar instructiekamp emmeloord gaan nu op hun site staan dat je minsten een B-proefjes moest rijden of bij de fnrsb een F4 proef maar nu weet ik niet welke proef je moet kunnen . Bij FNRS bestaat er zowel een F4A als F4B proefjes moet je ze dan allebei kunnen ? En bij B-proef vind ik verschillende wie kan mij helpen ?
Heb er laatst heen gemaild over het geluid van de dvd en ik kreeg terug dat ze het erg vreemd vonden maar dat ze verder nog geen reacties hadden over de dvd die ook het geluid miste?
Het is voor onder de 18 375 euro per week. Dan moet je als je op zondag wilt komen nog 25 euro extra betalen. Ben je 18 of ouder dan moet je 400 betalen en 25 euro als je op zondag bent.