Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Queelens schreef:Petra en Marloes zullen trouwens ook wel hun trailer meenemen dus hebben we die 2 ooknog (zal even vragen)
Succubi schreef:Zo'n weken lijst is heel on overzichtelijk en onhandig (ervaring van vorige jaren).
Nog een paar dagen en dan is het inschrijven. Je krijgt dan meteen te horen of je erin zit en dan komen de topic's voor alle weken.
Zoals ik al zie zal de SGW week 4B snel gaan! Al 5 gegadigden in dit topic
Yvie_Juudje, heleenxx, guppekop, Venthe en ik
*Edit, nog een gegadigde
Venthe schreef:Meer dan nodig![]()
Ik heb een beenbescherming/deken/setjes tik. Vooral beenbescherming
Heb anky's 3 in 1, 2 paar zwarte peesset, 1 paar witte peesset, 1 crossberscherming set, 6 paar springschoenen, 8 paar bandages en volgens mij vergeet ik nog wat
DewiRox schreef:Ik wil graag naar week 10B, de allround paarden tot 20 jaar. De afgelopen 3 jaar ben ik met mijn pony naar de allround pony weken geweest, en dat was altijd super gaaf! Maar nu vroeg ik me eigenlijk af (sorry als die vraag al eerder is gesteld) of de allround paarden tot 20 jaar hetzelfde programma hebben als de allround pony's? Dus ook 1x crossen, springen en naar het bos en dan de rest dressuur en de laatste dag een keuzeles?
Yvie_Juudje schreef:Het geeft je een hoop rust als je op zondag komt, heerlijk relaxed beginnen op maandag met een super ontbijtje
Queelens schreef:Yvie_Juudje schreef:Het geeft je een hoop rust als je op zondag komt, heerlijk relaxed beginnen op maandag met een super ontbijtje
Ja idd dat wil ik dus ook
Weet ik zeker dat ik een plekje heb voor zowel paard als mezelf
en kan mijn paard alvast aan z'n stalletje wennen alleen erg jammer dat je daar dan nog niet mag overnachten moet dus een alternatiefje voor zoeken waar we kunnen overnachten want maandag moeten ze hier allemaal werken dus rijden ze liever niet mij nog een keer naar Ermelo