Vreselijk volg alles nu online vanaf mijn mobiel, internet ligt van mijn laptop af. Is geen doen nu om te volgen moet het met jullie, endurance-forum, twitter doen dus hou me een beetje op de hoogte aub!
WEGKentucky En Carmen mag door, recheck goed. Vertrek 18.38.
Lielle
Geplaatst: 26-09-10 23:37
Symbeami schreef:
Maria Alvarez en haar paard Nobby. Nobby is LEGENDARISCH in de endurance!
sorry, maar daar heb ik echt geen verstand van. Eventing daarentegen Als jullie wat detailinfo geven, maak ik een tweede nieuwsbericht over de eerste binnenkomers.
Ja vessuvius internet ligt er pas net af en vandaar even mijn bericht van achter mijn mobiel. Vanaf daarnet met al die verschillende berichten werd ik even nerveus wat nou goed was dus hoop dat iemand die er genoeg van af weet hier juist reageerd!
Nobby is de zoon van mijn avatarafbeelding; een van mijn grote liefdes in mijn leven. propecy. Vader heb ik zelf ooit mogen rijden, een klassepaard die heel belangrijk voor mij is geweest, helaas al 5 jaar overleden, maar elke keer als ik iets lees over zijn zoon, kan ik het niet nalaten om met een grote glimlach aan hem terug te denken.
Endurancenet Maria Alvarez and nobby are officially world champions again!
LindyH
Geplaatst: 26-09-10 23:42
Sorry dat ik er nog ff tussendoor kom hoor, maar ik zit nog de openingsceremonie te kijken, en ik krijg de indruk dat ze als Amerikanen duidelijk een positief gebaar willen maken richting het Midden-Oosten/moslims. Eerst die focus op de Arabieren en nu Mohammed Ali...
Ze zijn het in ieder geval niet uit de weg gegaan, dus .