. Iedereen in het publiek was er ook echt even stil van!Dat paard van Jeroen Dubbeldam vond het maar doodeng bij de drie-sprong! Wat het paard zag..geen idee, maar was niet te overtuigen dat het daar gewoon kon lopen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Iedereen in het publiek was er ook echt even stil van!
Zat echt met me hart in me keel
schrok me rot
Yffiejj schreef:Die val was vreselijkZat echt met me hart in me keel
schrok me rot

_Fleur schreef:hahah ja die galop! ik dacht echt dat hijer de hekjes zou gaan hoor toen die zo hard ging!
De muziek bij Lotje Schoots vond ik alleen echt 10 x niks zeg.
@ amigo_ hoe bedoel je geen fan?
Vond je het gewoon niet interessant of was je het ergens niet mee eens?
Echt geweldig!
Was gister een geslaagd dagje!
Echt vreselijk, drama.. Daar weg komen 's avonds was weer precies zo.
saskiaojan schreef:TessJS schreef:Het was echt geweldig!!!!!!! Ik was gister avond gegaan.. echt super! Ik, en de rest van de tribune, leefde echt mee met de ruiters! Je hoorde steeds: OEEEH, AAAAH, JAAAA!oooh, wat een feest. Eén zo'n gozer had, in de speeding challenge, een parcour van 13 hindernissen binnen 50 sec gereden!
idd, wat was het spannend....zodeknetter! heb je de sixbar ook gezien?
Ik ga vandaag vrijheidsdressuren naar aanleiding van de show van jean-francios Pignon.....heb zijn boek gekocht met handtekening!
O my god! Dat is gewoon hoger dan de deur waar ik door heen loop!! Echt ziek! Maar wow.. echt geweldig..En die jean-francios pignon was weer gaaf, met dat leuke shetlandertje erbij.. haha die ineens de planten uit de plantenbak ging eten! Ik had hem al wel gezien bij Appasionata vorig jaar!
! nynkeline schreef:Parkeren was echter een drama!
Staan we daar voor de slagboom met trailer en 2 paarden, zegt meneer de parkeerwachter als u uw trailer nou even afkoppelt en daar neerzet. Ja maar meneer er staan 2 paarden op dan blijft ie echt niet staan!Echt vreselijk, drama.. Daar weg komen 's avonds was weer precies zo.