punjab schreef:He Bari heb van de week al samen met Amaretto20 op je gestemd.![]()
Dacht dat het je moeder was, maar die had een deal gemaakt met mijn moeder via een kaartenclubje.
Dat we op elkaar gingen stemmen. Grappig dat ik je op bokt tegen kom.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
punjab schreef:He Bari heb van de week al samen met Amaretto20 op je gestemd.![]()
Dacht dat het je moeder was, maar die had een deal gemaakt met mijn moeder via een kaartenclubje.
Dat we op elkaar gingen stemmen. Grappig dat ik je op bokt tegen kom.
Summertjee schreef:ik heb mijn filmpje bij windows movie maker gemaakt daar kan je dan al een muziekje bijtoevoegen!1
ooo ik ben echt al zenuwachtig... vorige keer helemaal niet maar omdat ik toen gezakt ben zit de spanning er nu toch wel in
Marcato schreef:Hoera, mijn bijrijdster is afgelopen maandag op de radio geweest over mijn paard Marcato en de verkiezing HNTH! Helemaal leuk! Als je het fragment wil horen, ga dan naar de site van HNTH en dan naar 'In de Media'. Het fragment is van 2 maart van Radio Haarlem 105.
Oja, ze sprak alleen het ras (Trakehener) van hem verkeerd uit, leuk om te horen!
Marcato schreef:Hoera, mijn bijrijdster is afgelopen maandag op de radio geweest over mijn paard Marcato en de verkiezing HNTH! Helemaal leuk! Als je het fragment wil horen, ga dan naar de site van HNTH en dan naar 'In de Media'. Het fragment is van 2 maart van Radio Haarlem 105.
Oja, ze sprak alleen het ras (Trakehener) van hem verkeerd uit, leuk om te horen!
Summertjee schreef:ik doe vanavond welweerstemmen!
Ik heb mijn rijbewijs gehaald:Decht blij nuben alweerop schoolheb nu helemaal geen zin meer...vanavond 1 uurtje rijden en dan is de schooldag voor deze week weer voorbij!