Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cinnepin schreef:hallo ik heb geen zin om alles bij te lezen hooris er al een plaats?
Cameee schreef:Zo even wat pagina;s bijgelezen zeg!
x_Rebecca; complimenten voor je organisatietalent.
Ben wel heel erg benieuwd wat bart zijn reactie wordt hoor!
Cameee schreef:Zo even wat pagina;s bijgelezen zeg!
x_Rebecca; complimenten voor je organisatietalent.
Ben wel heel erg benieuwd wat bart zijn reactie wordt hoor!
x_Rebecca schreef:Sorry, waarom moeten persee volwassenen de leiding nemen?
x_Rebecca schreef:Het evenemententerrein in Lisserbroek is niet geschikt voor paarden (ik heb net gebeld).
Ze verhuren het dus wel, maar er mogen geen paarden op het terrein, dus dat wordt het niet.
Ik kreeg van die meneer te horen dat we sowieso niet heel veel kans hebben een evenemententerrein te vinden waar paarden mogen komen.
MandyL schreef:x_Rebecca schreef:Sorry, waarom moeten persee volwassenen de leiding nemen?
omdat minderjarige geen vergunningen enzo mogen aanvragen
Anne_Sea schreef:Geen paarden op de Olmenhorst?
Ik heb er een keer rondgereden met een belgisch trekpaard
x_Rebecca schreef:MandyL schreef:omdat minderjarige geen vergunningen enzo mogen aanvragen
Ja, maar waarom moeten zij ook meteen de leiding hebben?
Tot nu toe (dit bedoel ik niet arrogant of betweterig) heb ik al behoorlijk veel gedaan aan de organisatie, ik weet tot nu toe precies wat de bedoeling is, en ik heb al verscheidene mensen gehad die mij ge-pm't hebben om iets te vertellen/tips te geven of zichzelf als vrijwilliger aanbieden..
ztugwell schreef:En dat in Katwijk aan zee mogen wel paarden, hij vroeg hoeveel personen er ongeveer kwamen en omdat ik absoluut niet weet wat ik moet verwachten en zowiezo geen 10 000 verwacht heb ik maar gezegt dat het waarschijnlijk niet meer gaat worden dan 2000 als alles goed is geregeld.
Waarop die man zei oke dus ze komen met 2000 paarden? Ik zei nou , dat denk ik nog even niet ik bedoel personenDus paarden zijn daar absoluut wel welkom.