daffodil schreef:Ik heb het eerste jaar echt trouw alles meegenomen onderweg....met als gevolg dat mijn paspoort er niet meer uitziet en Alf zijn paardenpaspoort ook niet, want ja zo'n paard gaat zweten en ik had ook flesjes drinken in de zadeltas dus dat is een vieze rotbende geworden!
Ik laat alles maandagavond controleren en daarna leg ik alles in de auto!
Goeie tip trouwens, ga er echt niet van uit dat je een dekje nog een tweede keer kunt gebruiken die week ,dat is volstrekt onmogelijk door het zweten van je paard! Het eerste jaar had ik er dus te weinig bij me en die heb ik daar maar bijgekocht.
Overigens neem ik altijd reserve dingen mee, rij met een halsterhoofdstel maar voor de zekerheid ook mijn gewone hoofdstel mee, extra dekjes, extra halsters, zowel mijn laarzen als mijn chaps, twee caps en twee paar handschoenen.
Heb mijn camera en 06 in een apart tasje zitten en mijn voortas voorop met iets te drinken én niet te vergeten altijd de kaaskoekjes voor iets zouts onderweg! Trek in iets zoets hebben we nog noooooit gehad maar iets hartigs is vaak zeer welkom!
mag ik naast jou komen rijden?